• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 4 شهریور 1400
کد مطلب : 138798
+
-

پلیس جوان اسکناس‌های 100دلاری را به صاحبش رساند

پلیس جوان اسکناس‌های 100دلاری را به صاحبش رساند


مامور وظیفه‌شناس پلیس وقتی کیفی پر از اسکناس 100دلاری در منطقه مرزی پیدا کرد همه تلاش خود را انجام داد تا توانست صاحب آن را که مردی عراقی بود پیدا کند.
به‌گزارش همشهری، این پلیس جوان به‌نام سروان امیررضا منصوری که در پلیس شهرستان مهران واقع  در استان ایلام خدمت می‌کند چند روز قبل در حال گشت‌زنی در سالن گذرنامه مرز مهران بود که ناگهان یک کیف پول دید. او کنجکاو شد و کیف را برداشت و وقتی داخل آن را کنترل کرد دید 20قطعه اسکناس 100دلاری که حدود 52میلیون تومان ارزش دارد داخل کیف است. او فورا به مقر پلیس رفت و ماجرا را گزارش و از همان موقع تلاش هایش را برای پیدا کردن صاحب کیف آغاز کرد.
آنطور که مدارک موجود در کیف نشان می‌داد کیف متعلق به یکی از اتباع کشور عراق بود که احتمالا در سالن گذرنامه گم کرده بود. پلیس وظیفه‌شناس با استفاده از همین مدارک جست‌وجوهایش را برای پیدا کردن مرد عراقی آغاز کرد تا اینکه سرانجام توانست او را که به‌دنبال کیف گمشده‌اش بود پیدا کند و کیف و دلارها را تحویلش دهد.
در همین حال سرهنگ سروش اصل مرز، فرمانده انتظامی شهرستان مهران ضمن اعلام جزئیات امانتداری و صحت عمل این پلیس وظیفه‌شناس گفت: سروان امیررضا منصوری در حال گشت‌زنی در سالن گذرنامه این کیف را پیدا کرده بود و با تلاش زیاد توانست صاحب آن را که یکی از اتباع عراق بود پیدا کند و کیف را تحویل دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید