• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 4 شهریور 1400
کد مطلب : 138800
+
-

با مردم/ چرا نباید به پرستار مرخصی استعلاجی بدهند


از پرسنل بیمارستان لقمان تهران هستم که برای دومین بار به کرونا مبتلا شده‌ام و متأسفانه با مرخصی استعلاجی من موافقت نمی‌کنند و می‌گویند باید مرخصی استحقاقی بگیرید. آیا این مزد امثال من است که بیش از یک سال است داوطلبانه در اورژانس بیمارستان لقمان شاغلم. این وضعیت تنها شامل من نیست و این گلایه بسیاری از دیگر همکاران است.
پرستار کرونایی از تهران 

   بازنشستگان شرکت پارس سرام مطالبات قانونی خود را نگرفتند
89نفر از بازنشستگان شرکت پارس سرام واقع در ورامین هنوز موفق به دریافت مطالبات قانونی بازنشستگی خود نشده‌اند، درحالی‌که اغلب آنها سال‌هاست بازنشسته شده‌اند و همگی به سن سالمندی رسیده و دارای داماد و عروس و نوه هستند. مسئولان مدام توپ را به زمین یکدیگر می‌اندازند و وعده‌هایی می‌دهند که عملی نمی‌شود. از مسئولان قوه قضاییه تقاضای ورود به موضوع و رسیدگی داریم.
احمدزاده، احمدیان و علیخانی از ورامین

   دوز اول اسپوتنیک زده‌ام، اکنون برای دوز دوم واکسن نیست
دندانپزشکی هستم که در فروردین‌ماه با پیامک برای تزریق فراخوان شده و نوبت اول واکسن را هم از نوع اسپوتنیک تزریق کردم. از آن موقع تاکنون که آغاز شهریور است برای من پیامکی برای تزریق نوبت دوم واکسن نیامده و به هر مرکز واکسیناسیونی هم که مراجعه می‌کنم می‌گویند شما باید حتما اسپوتنیک تزریق کنید ولی ما نداریم. به نظام پزشکی مراجعه کردم می‌گویند فعلا اسپوتنیک نیست از راهنمای تلفنی ۶۰۷۰ پرسیدم گفتند اثر آن دوز اول اسپوتنیک از بین رفته و باید از اول سینوفارم یا آسترازنیکا بزنید. برای این کار مراجعه کردم گفتند نمی‌شود چون اسپوتنیک زده‌اید باید حتما اسپوتنیک بزنید ولی ما نداریم و نمی‌دانیم کجا هست. من چه باید بکنم، هرروزه با بیماران سرو کار دارم.
دندانپزشک مستاصل از تهران

  طرح صیانت باعث خروج ارز از کشور می‌شود
طرحی که به‌عنوان صیانت از حریم فضای مجازی دنبال می‌شود از هم‌اکنون شکست خورده است و کمترین عارضه آن خروج میلیون‌ها دلار ارز از کشور است زیرا همانطور که تجربیات قبلی نشان داده هر چه محدودیت‌ها بیشتر شود، جامعه حریص‌تر به استفاده از موارد محدود شده بنابراین مردم به سمت خرید اینترنت ماهواره‌ای خواهند رفت که به نفع کشور نیست.
محمدرضا از رشت

   مراحل تزریق واکسن جلوی چشم مراجعین باشد
دوز اول را دریافت کردم و کوچک‌ترین عوارضی پس از دریافت واکسن نداشتم. آنجا واکسن را دور از چشم مراجعین آماده و سپس تزریق می‌کردند با توجه به ‌وجود برخی شایعات و بعضا اخباری درخصوص تزریق واکسن‌های تقلبی لطفا تمام مراحل تزریق واکسن در معرض دید مراجعین باشد. البته پس از 2 هفته تست آنتی‌بادی خواهم داد، اما بدیهی است که بسیاری از شهروندان چنین امکانی ندارند و این منصفانه نیست. 
شهرزاد از تهران

   ترافیک سنگین در اتوبان تهران- کرج به‌دلیل جاده‌سازی‌ نارواست
به‌دلیل جاده‌سازی‌ در اتوبان تهران- کرج که قاعدتا بخشی از مسیر را مسدود می‌کند، ترافیک دائمی در بخشی از این مسیر ایجاد شده است. آیا انجام همین کار در شب شدنی نیست و حتما باید روزها در زمان اوج ترافیک چنین کاری انجام شود و هزاران ماشین در ترافیک مضاعف شده اتوبان وقتشان تلف شود. اتوبان تهران -کرج بدون عملیات عمرانی هم همیشه ترافیک دارد تا چه رسد به مسدودی تعمدی.
حاصلی از کرج 

   جلوی میدان تره‌بار زیبادشت بسیار آلوده است
روز جمعه 22مردادماه به قصد خرید از میدان تره‌بار زیبادشت واقع در خیابان چشمه از خانه خارج شدم. در بدو ورود به قدری جلوی ورودی بوی شیرابه می‌آمد که در داخل رفتن تردید داشتم. اما وقتی داخل میدان شدم وضعیت بدتر بود و روی میو‌ها و حتی سیب‌زمینی و پیاز مملو از مگس بود که از خرید پشیمان شدم و بازگشتم. از دفتر مدیریت پیگیری کردم گفتند مسئول میدان تشریف نیاورده‌اند.
شاکری از تهران

   طرح صیانت از حقوق مصرف‌کننده در گوهردشت متوقف شود
طرحی به نام طرح صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان برق در گوهردشت کرج در حال اجراست که در ‌آن ولتاژ برق را آنقدر پایین آورده‌اند که در هر خانه به زور یک یا 2 لامپ کم‌مصرف پت‌پت‌کنان روشن می‌شوند. این کار آسیب فراوانی به سیم‌کشی داخل ساختمان‌ها و لوازم برقی می‌زند و تقاضا داریم به این روش ادامه ندهند و در ساعات مشخصی با اعلام قبلی برق را قطع کنند.
صدیقی از کرج 

این خبر را به اشتراک بگذارید