• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 2 شهریور 1400
کد مطلب : 138577
+
-

صدور حکم شهردار منتخب توسط وزیر کشور دولت سیزدهم

سخنگوی شورای شهر تهران: حال مهدی چمران خوب است


دیروز 2خبر مربوط به خیابان بهشت روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت. خبری مربوط به بستری شدن مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در بیمارستان بود و دیگری درباره زمان امضای حکم علیرضا زاکانی، شهردار منتخب. 
درباره خبر اول، سخنگوی شورای شهربعد ازظهر دیروز به همشهری اعلام کرد، حال مهدی چمران مساعد است. علیرضا نادعلی گفت: «مهدی چمران روز گذشته به‌دلیل فشار کار زیاد و نامساعد بودن حالش به بیمارستان رفت و به تشخیص پزشکان بستری شد.» او با تکذیب مشکل قلبی و ابتلای وی به کرونا عنوان کرد: «حال عمومی رئیس شورای شهر تهران خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد و کاملا هوشیار هستند. امیدواریم پس از انجام آزمایشات کامل و بررسی‌های دقیق پزشکی از بیمارستان مرخص شوند.» 
او همچنین به دستور جلسه امروز شورای شهر تهران هم اشاره کرد و گفت: «قرار بود در این جلسه کمیسیون‌ها تعیین تکلیف شوند اما به‌دلیل حضور نداشتن مهدی چمران و صلاحدید نایب رئیس شورای شهر تهران این کار به تأخیر افتاد و در جلسات بعدی انجام می‌شود.»
و اما در مورد خبر امضای حکم شهردار جدید توسط وزیر کشور،‌مهدی چمران توضیحاتی را ارائه کرده  است.
 به گفته او، حکم علیرضا زاکانی، توسط وزیر کشور جدید صادر می‌شود. او گفت: «با توجه به شرایطی که در پیش داریم و تغییراتی که در بدنه دولت و وزرا شاهد هستیم، پیش‌بینی می‌شود صدور حکم علیرضا زاکانی توسط وزیر کشور جدید و به‌زودی انجام شود.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید