• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 6 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13827
+
-

با مردم

با مردم

@  صفحات ویژه نامه 6و7

سلام. اینکه روزهای پنجشنبه ‌ویژه‌نامه 6و7را با صفحات خوب و سرگرم‌کننده و پربار منتشر می‌کنید جای تشکر دارد. همچنین بابت صفحات چهارسوق که مطالب مستند و خوبی هستند و موضوعات تاریخی را با نگاهی امروزی کنکاش کرده و به شرایط فعلی مرتبط می‌کنید دست مریزاد می‌گوییم. و نکته آخر اینکه پیشنهاد می‌کنیم صفحات باشگاه را دوباره احیا کنید چون خیلی جذاب بود.
بهاری از استان کردستان

   افزایش حقوق بازنشستگان اعمال نشد

باسلام وعرض ادب. آقای نوبخت رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت پیش از این اعلام کرده بودند که افزایش حقوق بازنشستگان کشوری با حقوق فروردین پرداخت خواهدشد! این درحالی‌است که حقوق بازنشستگان همچنان براساس حقوق سال قبل پرداخت شده است. لطفا سخنگوی محترم یا مسئولان محترم سازمان بازنشستگی اعلام فرمایند چه زمانی احکام افزایش حقوق صادر و پرداخت خواهد شد؟
بااحترام بازنشسته کشوری

   تخریب محیط‌زیست

سلام. با اینکه طالقان از شهرستان‌های خوش‌آب و هوا و به‌عنوان تنفس‌گاه تهران، کرج و قزوین به‌حساب می‌آید، اما مدت‌هاست ساخت بناهای غیرمجاز در برخی اماکن این شهرستان منجر به تخریب محیط‌زیست این منطقه شده است. ساخت اینگونه بناهای غیرمجاز تهدیدی جدی برای محیط‌زیست است. هم‌اکنون وضعیت به‌گونه‌ای است که بنای غیرمجاز را می‌سازند و با پرداخت اندک جریمه نقدی از تخریب بنا جلوگیری می‌کنند. این در حالی است که حفظ طبیعت زیبای این منطقه باید مورد توجه مسئولان ذی‌ربط قرار بگیرد. لطفا منعکس کنید.
1427...0912

   به تخلفات شکارچیان رسیدگی کنند

با سلام. دامنه‌های سفیدکوه لرستان بخش دوره چگنی، مورد هجوم شکارچیان بی‌رحم قرارگرفته‌است. بعد از انقراض خرگوش‌ها و بزهای کوهی و کبک‌ها، حالا نوبت جوجه‌تیغی‌هاست که وقتی شب‌ها برای خوردن آب به برکه‌ها می‌آیند توسط شکارچیان شکار شده و به دلالان فروخته می‌شوند. متأسفانه عدم‌نظارت مسئولان ذی‌ربط بر اینگونه تخلفات باعث شده تا حیات این جانوران ادامه نداشته باشد. لطفا منعکس کنید.
1535...0935

  غذا خوردن در مراسم ختم

سلام. درخصوص موضوعی که در مورد تحریم غذا خوردن در مراسم ختم در این ستون عنوان کرده بودید، واقعا اگر جا بیفتد و تحریم بشود بسیار نیکو خواهد بود. خودم شاهد بوده‌ام که برخی به‌دلیل مشکلات مالی پول قرض می‌کنند تا برای مراسم ختم غذا برای مهمانان تهیه کنند. بیاییم همه تحریم کنیم.
0181...0912

@  تاکسی آنلاین پاسخگوی کاربران نیست

با سلام. وقتی برای گرفتن پرینت صورتحساب استفاده از یکی از استارتاپ‌هایی که خدمات تاکسی می‌دهد را پیگیری می‌کنیم می‌گویند چون نرم‌افزار اسنپ دچار مشکل شده در تلفن همراه گزارش سفر از 20اسفند به قبل قابل رویت نیست! چرا کسی پاسخگوی اینگونه مشکلات کاربران در اسنپ نیست؟ این در حالی است که برای گزارش تنخواه شرکت نیاز به پرینت سفرهای درون‌شهری داریم. لطفا این مشکل را در روزنامه همشهری پیگیری کنید.
4375...0912

  اتصال خطوط مترو به شهر جدید اندیشه

سلام. با توجه به اینکه مترو به‌عنوان یکی از وسایل حمل‌ونقل عمومی نقش مهمی در جابه‌جایی مسافران، کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد، لذا ترتیبی اتخاذ شود تا شهر جدید اندیشه به متروی تهران متصل شود. اکثر ساکنین این شهر در تهران شاغل هستند و روزانه جهت رفت و برگشت حداقل 4ساعت در ترافیک وحشتناک صبحگاهی و شامگاهی گرفتار می‌شوند. امیدواریم مسئولان در شرکت متروی پایتخت با ارائه تمهیداتی اتصال خطوط مترو به شهر جدید اندیشه را هم عملیاتی کنند. این اقدام می‌تواند هم از آلودگی هوا بکاهد و هم بار ترافیکی غرب تهران را کاهش دهد.
خزاعی از شهر جدید اندیشه

  کنترل قیمت ارز در همه طول سال

با عرض سلام. کامیابی دولت محترم را در کنترل و کاهش قیمت ارز به فال نیک می‌گیریم؛ چرا که باعث سلامت و نظم عرصه اقتصادی می‌شود. این موضوع یکی از موارد تحقق اقتصاد مقاومتی بوده که قطعا به حمایت ازکالای ایرانی هم مرتبط است. کارشناسان معتقدند برای کنترل بازار ارز، باید سیاستگذاری‌های بلندمدت برای تامین منافع اقتصادی کشور انجام شود. امید و انتظار است در همه طول سال این اهتمام وکنترل به قوت خودش باقی بماند.
6263...0938

  از داشتن آب بهداشتی محرومند

سلام. سال‌هاست بسیاری از رستوران‌ها و مغازه‌هایی که در دربند مشغول فعالیت هستند از داشتن آب بهداشتی محرومند. با اینکه این مشکل را چندین‌بار از فرمانداری شمیرانات و اداره بهداشت منطقه پیگیری کرده‌ایم، اما متأسفانه تاکنون ترتیب اثر نداده‌اند. از روزنامه همشهری به‌عنوان روزنامه پرتیراژ که زبان گویای مردم هستید ممنون می‌شویم این مشکل را که با سلامتی مردم مرتبط است پیگیری کنید.
گلایه یک شهروند

لطفا نظرات خود درخصوص مطالب روزنامه را با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید