• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 23 مرداد 1400
کد مطلب : 138151
+
-

با مردم/ وضعیت بهداشت در ترمینال جنوب اسفبار است


وضعیت بهداشت ترمینال جنوب و زمین‌های اطراف آن اسفبار یا بهتر بگویم فاجعه‌بار است. برای افرادی مانند من که ناگزیر از کار‌کردن در این محیط هستیم، مواجه‌شدن هرروزه با این میزان آلودگی و عدم‌نظافت، ‌بسیار آزاردهنده است. از مسئولان خواهشمندیم در اسرع‌وقت رسیدگی کنند.
مقصودلو از تهران

  اولویت، واگذاری شغل به ایرانیان باشد بعد اتباع خارجی
براساس اصول انسانی و بین‌المللی در همه‌جای دنیا اصل بر این است که باید به افراد پناهجو و کسانی که از ترس جانشان از کشورشان فرار می‌کنند پناه داده شود، اما این پناه‌دادن نباید به قیمت کاهش خدمات نصفه و نیمه به مردم خود کشور شود. اینکه فرصت‌های شغلی به‌دلیل حقوق پایین‌تر در اختیار اتباع خارجی قرار گیرد درحالی‌که جوانان بسیاری حتی یک شغل معمولی ندارند، عادلانه نیست. ضمن احترام به تمام ملیت‌ها اولویت باید با اتباع کشور خودمان باشد؛ همانگونه که وقتی ما مهاجرت می‌کنیم اولویت کشور مقصد نیستیم و بعد از شهروندان خودشان به ما سرویس و خدمات می‌دهند.
کلهر از تهران 

   بلاتکلیفی زمین‌های کلاک استان البرز
سال‌ها قبل برای دریافت زمین در ‌منطقه کلاک کرج ثبت‌نام کردیم. متأسفانه تاکنون نه‌تنها زمینی دریافت نکرده‌ایم، بلکه پاسخ روشنی هم در مورد زمان مشخص واگذاری آن به ما نمی‌دهند.
سلیمانی از البرز

  سدمعبر وانتی‌ها در افسریه، عامل اصلی ترافیک است
مدتی است که وانتی‌های فروش میوه و تره‌بار، موجب سدمعبر و ایجاد ترافیک سنگین در ضلع شرقی خیابان افسریه شده‌اند که این موضوع، ‌علاوه بر ‌مزاحمت، موجب تصادف و درگیری هم شده است. از مسئولان خواهشمندیم با اختصاص یک محل مشخص به این کسبه، هم از بار ترافیکی و سوانح کم کنند و هم به کسب‌وکار این قشر کمک کنند.
بابایی از افسریه تهران

  کم‌شدن اتوبوس و تأخیر در اتوبوس‌های ترمینال لاله 
مدتی است که از اتوبوس‌های در حال تردد پایانه لاله (جوانمرد قصاب) واقع در اتوبان امام علی، کم شده و دو مشکل به‌وجود آورده است. یکی اینکه زمان انتظار برای سوار شدن از 15دقیقه به 30 یا حتی 40دقیقه رسیده و دیگر اینکه اتوبوس‌ها مجبورند با حداکثر ظرفیت مسافر تردد کنند‌ که در این شرایط همه‌گیری کرونا بسیار خطرناک است.
عابدی از تهران
 
  کم‌کردن ظرفیت ثبت‌نام دستیاری پزشکی
سازمان سنجش نه‌تنها از ظرفیت ثبت‌نام دستیاری پزشکی 700نفر کم کرده، بلکه تنها 2‌روز برای ثبت‌نام به متقاضان زمان داد که خیلی‌ها با توجه به مشغله کاری بسیار کادر درمان از ثبت‌نام بازماندند. با توجه به اینکه کادر درمان و پزشکان در این شرایط به‌شدت تحت فشار هستند و اغلب دو یا سه شیفت پشت سر هم مشغول به کارند آیا این اقدام عاقلانه است؟ 
کردبچه از داوطلبان آزمون دستیاری

  خانه متروکه در خیابان جعفریان لویزان زیباسازی شود
در خیابان شهیدجعفریان واقع در منطقه لویزان، خانه متروکه‌ای وجود دارد که به‌تازگی دچار حریق شد و یکی از مغازه‌هایی که متعلق به این خانه و زیر ساختمان قرار داشت در آتش سوخت. در اثر این آتش‌سوزی، سقف این مغازه در حال ریزش است و منظره بسیار نامطلوبی را در محله ایجاد کرده است. از شهرداری منطقه4 درخواست داریم تا حداقل با کشیدن دیواری جلوی این ساختمان، از زشتی منظره آن بکاهند
سرافراز از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید