• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 20 مرداد 1400
کد مطلب : 137907
+
-

نکته بازی/ خیلی ممنون آقای مجیدی!



بعد از شکست استقلال برابر فولاد در فینال جام حذفی، تردیدهایی در مورد آینده فرهاد مجیدی به‌وجود آمد و همه منتظر بودند تا مدیریت باشگاه در این مورد تعیین تکلیف کند. اصلا مهم نیست چه‌کسی با چه کیفیتی مدیر است؛ به هر حال چارت سازمانی می‌گوید او باید برای تیم تصمیم بگیرد. در چنین شرایطی و درست در اوج سکوت احمد مددی و همکارانش، فرهاد مجیدی با انتشار یک بیانیه روی اینستاگرام، رسما خودش را ابقا کرد! مجیدی نیمچه خط و نشانی هم برای بقیه کشید و گفت در طول 14روز باقی‌مانده در بحث نقل‌وانتقالات با هیچ‌کس تعارف نخواهد داشت. واقعا خدا را شکر؛ استقلال نخستین تیم تاریخ است که مربی بازنده بعد از آخرین و بدترین شکست فصل، سایرین را تهدید هم می‌کند. ممنونیم آقای مجیدی!

300میلیون به نیت 300هزار نفر

امسال همه بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شد و کمیته انضباطی نتوانست آنطور که باید از محل فحاشی و بدرفتاری تماشاگران پول در بیاورد. در گذشته هر هفته از مسابقات لیگ کلی برای فدراسیون درآمد داشت که این فرصت در لیگ بیستم از بین رفت. با این حال شانس یار آنها بود که عصبانی‌ترین قلعه‌نویی تاریخ بعد از بازی استقلال و گل‌گهر هر چه به زبانش رسید گفت و فرصت لازم را به آقایان داد. کمیته انضباطی سرمربی گل‌گهر را 300میلیون تومان جریمه کرده تا به‌طور کامل تلافی غیبت تماشاگران را دربیاورد. امیر بعد از آن بازی گفته بود نباید به یک شهرستان 300هزار نفری اینقدر ظلم شود؛ به نیت همین عدد هم او را 300میلیون تومان جریمه کردند. باز خدا را شکر سیرجان جمعیت بیشتری نداشت!

2‌ماه دیگر هم کسی یادش نمی‌آید

روزی که محمد نادری تصمیم گرفت از پرسپولیس راهی استقلال شود، در مورد اینکه واکنش‌ها به چنین انتقالی چه خواهد بود یک مصاحبه جالب انجام داد: «20 سال دیگر کسی یادش نمی‌ماند من چه کار کردم.» امروز که خبر جدایی نادری منتشر شده، باید گفت با این مدل حضور شما در استقلال، همین 2‌ماه دیگر هم همه یادشان خواهد رفت اصلا چنین فوتبالیستی در جمع آبی‌ها حضور داشته است. یعنی با این حجم از اثرگذاری، نمایش‌های درخشان، آمار عالی گل و پاس گل، همین 2‌ماه را هم داریم زیاد می‌گوییم! قدیم مهدی هاشمی‌نسب از پرسپولیس می‌رفت استقلال و طوری گل می‌زد که 15سال در موردش حرف زده شود، الان یاغی ما شده محمد نادری که اصلا کسی نفهمید چطوری آمد، چطوری رفت و کلا دنبال چه بود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید