• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 20 مرداد 1400
کد مطلب : 137885
+
-

صدای همشهری

  مشکلات یک مجموعه ورزشی
متأسفانه مجموعه ورزشی شریف‌آباد که ورزشکاران زیادی درآن مشغول به تمرین هستند، از امکانات بهداشتی و رفاهی، از جمله سرویس‌بهداشتی مناسب، بی‌بهره است. برخی ورزشکارانی که دراین مجموعه تمرین می‌کنند صاحب مقام‌های مختلف قهرمانی در سطح کشور هستند. حق جوانان این منطقه است که مجموعه ورزشی مناسبی حداقل با امکانات اولیه داشته باشند. چرا مسئولان به مشکلات ابتدایی این مجموعه ورزشی رسیدگی نمی‌کنند؟
علی گروس‌زاده از قزوین

  بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی
همه‌گیری ویروس کرونا در استان اردبیل به وضعیت بسیار خطرناکی رسیده و براساس آمارها، هر روز تعداد قابل‌توجهی از همشهریان‌مان تسلیم این ویروس خطرناک می‌شوند. با این حال گشتی در معابرعمومی شهر اردبیل نشان می‌دهد برخی از شهروندان آنچنان که باید، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند. از مسئولان بهداشتی استان درخواست می‌کنم قوانین سخت‌گیرانه‌تری برای این دسته از شهروندان کم‌توجه اعمال کنند.
جیرانی از اردبیل

   مطالبه‌ای از دولتمردان جدید
با توجه به محرومیت‌های موجود در چهارمحال‌و‌بختیاری و عقب‌افتادگی این استان نسبت به سایر استان‌ها در زمینه برخورداری از شاخص‌های توسعه، انتظار می‌رود دولتمردان جدید برنامه‌های منسجم‌تری برای شتاب دادن به عمران و آبادانی این استان داشته باشند. با توجه به این موضوع با انتصاب یک استاندار جوان، بومی و با برنامه در چهارمحال‌وبختیاری می‌توان انتظار داشت فاصله محرومیت این استان با سایر نقاط کشور کمتر شود.
رضا دهکردی از شهرکرد

این خبر را به اشتراک بگذارید