• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 19 مرداد 1400
کد مطلب : 137824
+
-

نکته بازی/ مگر چقدر پول لازم است؟



در شرایطی که تیم‌ها باید خودشان را برای لیگ بیست‌ویکم آماده کنند، خبر رسیده باشگاه صنعت نفت آبادان فقط 480هزار تومان در حساب بانکی‌اش دارد. حالا یک عده دارند با این خبر، جوسازی می‌کنند و بساط سیاه‌نمایی راه انداخته‌اند. مگر فوتبال حرفه‌ای چقدر خرج دارد؟ با 480هزار تومان راحت می‌شود قرارداد بازیکنان و مربیان فعلی را تمدید کرد، نفرات مورد نیاز را در پست‌های مختلف جذب کرد، بدهی‌های قبلی را داد، اردوی تدارکاتی با مسابقات کافی دوستانه برپا کرد و بقیه‌اش را هم برای پول سفر و هتل و خورد و خوراک و لباس بازیکنان کنار گذاشت. اینهایی که الان با این خبر دارند شلوغ می‌کنند، نیت‌های شومی دارند و می‌خواهند بحث حق پخش تلویزیونی را راه بیندازند، وگرنه 480هزار تومان خیلی پول است.

فقط مثل شهریار نشوی!

از قرار معلوم پیوستن محمد محبی به سانتاکلارا قطعی شده است. گویا سپاهان با دادن محبی به باشگاه پرتغالی قصد دارد شرایط پیوستن شهریار مغانلو به جمع طلایی‌پوشان را فراهم کند. تا زمان تنظیم این مطلب چیزی قطعی نشده، اما اگر این اتفاق رخ بدهد، محبی باید آرزو کند به سرنوشت مغانلو دچار نشود. شهریار که بدون تعارف بازیکن بهتری بود و آمار گلزنی و اثرگذاری مطلوب‌تری هم نسبت به محبی داشت، در پرتغال موفق نبود و عمده مواقع روی نیمکت نشست. او تنها یک گل در جام حذفی به ثمر رساند و باشگاه مشکلی با از دست دادن این مهاجم نداشت. حالا باید دید محبی آنجا چه می‌کند. مبادا این داستان برای محمد هم تکرار شود و بعد ناچار شویم یک بازیکن دیگر بدهیم تا محبی را پس بگیریم!

مثل شما خوش‌قول هستند؟

با پایان فصل هواداران پرسپولیس نگران تمدید قرارداد بازیکنان این تیم هستند. در چنین شرایطی ابراهیم شکوری، مدیر ورزشی دائم‌المصاحبه باشگاه اعلام کرده بازیکنان قول داده‌اند قراردادشان را تمدید کنند. او از هواداران خواسته به حاشیه‌سازها اجازه فعالیت ندهند. حقیقتش اگر از ما می‌شنوید، زیاد نباید روی این قول‌ها حساب کرد. در همین تیم بازیکنی داشتیم که می‌گفت6‌ساله تمدید می‌کند و تا بیرونش نکنند نمی‌رود، اما با نخستین پیشنهاد رفت و لوگوی باشگاه قطری‌اش را هم بوسید. در نتیجه زیاد نباید روی این مسائل حساب کرد. در درجه بعد باید آرزو کنیم قول بازیکنان مثل قول مدیران باشگاه نباشد. در غیراین صورت همانطور که شما طبق ادعاهای‌تان دقیق و منظم به آنها پول دادید، آنها هم به وعده خودشان عمل می‌کنند و پای میز تمدید می‌آیند.

این خبر را به اشتراک بگذارید