• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 16 مرداد 1400
کد مطلب : 137450
+
-

صدای همشهری

  وام مستأجران چه شد؟
چند وقت قبل مسئولانی دولتی پرداخت وام ودیعه اجاره‌بهای مسکن را به‌عنوان راهکاری برای مهار تورم بی‌حد و حصر دراین حوزه مطرح کردند. حالا اما گذشته از اینکه به‌نظر می‌رسد اختصاص این وام‌ها تأثیر محسوسی بر مهار اجاره‌بهای مسکن نداشت، فرایند پرداخت این وام نیز به‌درستی انجام نمی‌شود. سامانه‌ای که برای این منظور درنظر گرفته شده‌، چند روزی می‌شود در دسترس نیست و درحال به‌روز رسانی است. چرا مسئولان به داد مستأجران نمی‌رسند؟
رحیمی کیاسری از رشت

   طغیان کرونا در بوشهر
این روزها بوشهر در شرایط سخت کرونایی قرار گرفته و شاهد طغیان این ویروس دراستان هستیم. از مسئولان درمانی استان تقاضا داریم به فکر این بیماران باشند. چند روز پیش برای بستری کردن یک بیماری کرونایی به بیمارستانی در بوشهر مراجعه کردم که با کمبود امکانات و تخت بیمارستانی مواجه شدیم. مسئولان به این مشکل رسیدگی کنند. نباید جان مردم به‌دلیل نبود امکانات به‌خطر بیفتد.
یک شهروند از بوشهر

  به داد روستاییان سیل‌زده برسید
در روزهای اخیر وقوع سیل در برخی روستاهای شهرستان نور، خسارت‌های قابل‌توجهی به زندگی مردم وارد کرد. باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی روستای «کمرود» دراین حادثه آسیب دید. از مسئولان مربوط می‌خواهم هرچه سریع‌تر برای جبران خسارت‌های وارد شده، اقدام کنند. معیشت ما از زمین‌هایمان تأمین می‌شود؛ به داد ما برسید.
یک روستایی از کمرود در استان مازندران

  وضعیت وخیم کرونایی در کرج
در روزهای اخیر همه‌گیری ویروس کرونا در شهر کرج وضعیت وخیمی پیدا کرده‌است. متأسفانه بخش‌های اورژانس در بسیاری از بیمارستان‌ها کاملاً پر است و در بیرون اورژانس هم تعداد زیادی بیمار منتظر فراهم شدن شرایط برای بستری هستند. مسئولان درمانی استان هرچه زودتر برای عبور از چنین وضعیتی چاره‌اندیشی کنند.
شفیع‌زاده از کرج
 

این خبر را به اشتراک بگذارید