• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
پنج شنبه 14 مرداد 1400
کد مطلب : 137399
+
-

کوتاه از حادثه/ دستبرد مردان مسلح به طلافروشی در پلدختر


5مرد مسلح با تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در پلدختر موفق شدند به یک طلافروشی دستبرد زده و مقدار زیادی طلا و جواهرات سرقت کنند. به گزارش همشهری، سرهنگ علی امانی، فرمانده انتظامی پلدختر در توضیح این سرقت گفت: 5سارق مسلح حوالی ساعت۱۱ صبح چهارشنبه با تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از خیابان‌های اصلی شهر به یک طلافروشی دستبرد زدند. در این سرقت مسلحانه 5نفر از سارقان که نقاب به‌صورت داشتند، با پیاده شدن از یک خودروی پژو۴۰۵ به طلافروشی دستبرد زدند و پس از سرقت بخشی از طلاها و تیراندازی به مغازه و مردم، به راننده ملحق و متواری شدند. فرمانده انتظامی پلدختر در ادامه گفت: با وجود هشدارهای پلیس، ساختمان این مغازه از سیستم حفاظتی و امنیتی کامل برخوردار نبود. با این حال شهر در کنترل پلیس است و امنیت و آرامش بر آن حاکم شده و مأموران در حال ردیابی و بررسی موضوع و در تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان هستند.

برق‌گرفتگی، عروسی را عزا کرد
مردی که در جریان جشن عروسی در یکی از روستاهای ازنا دچار برق‌گرفتگی شده بود جانش را از دست داد تا این عروسی عزا شود.  به گزارش همشهری، این حادثه در روستای گرجی شهرستان ازنا واقع در استان لرستان اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که با وجود هشدارهای ستاد مقابله با کرونا خانواده‌ای در این روستا جشن عروسی برپا و مهمانان زیادی را به جشن دعوت کرده بودند. وقتی مراسم شروع شد مهمانان یک به یک وارد شدند و همه‌‌چیز به خوبی ادامه داشت تا اینکه ناگهان مردی که 41سال داشت دچار برق‌گرفتگی شد. دقایقی بعد با اعلام این خبر به اورژانس، گروهی از امدادگران خود را به محل حادثه رساندند اما او هیچ‌گونه علائم حیاتی نداشت و معلوم شد در دم جان باخته است.

خودکشی نافرجام زن جوان بعد از قتل فرزند 10ماهه‌اش
زن جوان به‌دلیل اختلافاتی که با شوهرش داشت در اقدامی هولناک تصمیم گرفت با خوردن محلول لوله بازکن به زندگی خودش و فرزند 10ماهه‌اش پایان دهد اما در این حادثه تلخ فرزندش جانش را از دست داد و خودش از مرگ نجات یافت تا به اتهام قتل بازداشت شود.
به گزارش همشهری، چند روز قبل به مأموران پلیس آگاهی استان البرز خبر رسید که کودک 10ماهه‌ای که به‌دلیل مسمومیت به یکی از بیمارستان‌ها منتقل شده بود، به طرز مشکوکی جان خود را از دست داده است. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مادر این کودک نیز دچار مسمومیت شده بود اما از مرگ نجات یافته و تنها فرزندش جان باخته است. در این شرایط بود که پدر این خانواده به پلیس آگاهی فراخوانده شد تا در این‌باره از او تحقیق شود. این مرد وقتی در برابر افسر پرونده قرار گرفت درباره آنچه روز حادثه اتفاق افتاده بود گفت: من بیرون از خانه بودم اما وقتی برگشتم دیدم حال همسر و فرزندم خوب نیست. ظاهرا هر دوی آنها مسموم شده بودند و چون فکر می‌کردم وضعیت‌شان هر لحظه بدتر می‌شود، در کمترین زمان ممکن هر دو را به بیمارستان منتقل کردم. در آنجا پزشکان تلاش‌های زیادی برای نجات همسر و فرزندم انجام دادند اما در نهایت همسرم مداوا شد؛ ولی فرزندم جانش را از دست داد. در همین حال نتیجه معاینه جسد کودک فوت شده حاکی از این بود که او به‌دلیل خوردن محلول لوله بازکنی به قتل رسیده است. باور اینکه زن جوان نقشه مرگ خود‌ و فرزند خردسالش را کشیده باشد سخت بود، اما حادثه‌ای که اتفاق افتاده بود واقعیت داشت. چند روز بعد وقتی این زن از بیمارستان مرخص شد و به پلیس آگاهی منتقل شد جزئیات بیشتری از این تصمیم هولناک را بازگو کرد و گفت: مدتی بود که با شوهرم دچار اختلاف شده بودم. روز حادثه هم با هم جر و بحث کردیم و وقتی او از خانه بیرون رفت، درحالی‌که عصبانی بودم تصمیم گرفتم به زندگی خود‌ 
وفرزندم پایان دهم. به همین دلیل یک بطری محلول لوله بازکنی خریدم و بخشی از آن را خودم خوردم و مقدار دیگری را به فرزندم دادم. می‌خواستم با این کار هر دو نفرمان را بکشم. چند دقیقه گذشت و فهمیدم که محلول اثر کرده و هر دو نفرمان  بی‌حال شده‌ایم اما وضعیت فرزندم بدتر بود. در ادامه شوهرم به خانه برگشت و وقتی وضعیت مان را دید ما را به بیمارستان منتقل کرد. در آنجا پزشکان توانستند من را از مرگ نجات دهند اما فرزندم جانش را از دست داد. سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان جزئیات این پرونده گفت: متأسفانه اقدام شتابزده و هولناک این زن به قیمت جان فرزندش تمام شد. با توجه به اینکه اقدام او قتل محسوب می‌شود وی با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد و تحقیقات در این‌باره همچنان ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید