• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 5 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13713
+
-

چشم قرمزها به سوئیس

تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی، بزرگ‌ترین چالش باشگاه پرسپولیس در این روزهاست. به‌خصوص که آنها از یک پنجره نقل‌وانتقالاتی دیگر محروم‌اند و فعلا اجازه خرید بازیکن جدید را ندارند. در روزهای گذشته با وجود اعلام باشگاه، نه ستاره‌های تیم و نه مسئولان باشگاه به‌صورت جدی وارد فاز مذاکره نشده‌اند و حالا در آستانه پایان فصل مشخص شده که هم بازیکنان و هم مدیران باشگاه و البته خود برانکو منتظر سوئیس و فیفا هستند تا تکلیف دومین پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس مشخص شود.
    چشم‌انتظار فیفا
در روزهای گذشته نمایندگانی از باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل محرومیت این تیم از پنجره نقل‌و‌انتقالات تابستان پیش‌رو به سوئیس سفر کرده‌اند. آنها سعی دارند با ارائه‌ مدرک فیفا را متقاعد کنند که باشگاه نقشی در تغییر تصمیم مهدی طارمی و بازگشت او از ریزه‌اسپور به تهران نداشته و این بازیکن با تصمیم شخصی باشگاه مذکور را ترک کرده و به قراردادش پایبند 
نبوده است.
محرومیت پرسپولیس در صورتی رفع می‌شود که CAS بپذیرد این تیم نقشی در تخلف صورت گرفته نداشته و تنها خود بازیکن محور اصلی اتفاقات رخ‌داده بوده است. زیرا دلیل صدور دوحکم جداگانه -یکی محرومیت 4ماهه برای طارمی و دیگری محرومیت پرسپولیس از دوپنجره نقل‌و‌انتقالات- 2تخلف موازی اما جدا از یکدیگر بوده است. به همین دلیل سرخپوشان امیدوار هستند بتوانند این رأی را در نهایت به نفع خودشان تغییر دهند.
    مدیران پرسپولیس به برانکو: دست نگه‌دار
در شرایطی که باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته بارها اعلام کرده منتظر حضور بازیکنان در باشگاه و مذاکره برای تمدید با آنهاست اما حالا خبر می‌رسد که ماجرا چیز دیگری است. با توجه به سفر مدیران پرسپولیس به سوئیس برای تعلیق محرومیت، مدیران باشگاه از برانکو خواسته‌اند فعلا دست نگه دارد تا در صورت رفع محرومیت بتواند با خیال راحت لیست خودش را بدهد و بازیکنان مورد نظرش را جایگزین نفرات حال حاضر کند. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته تلاش جدی برای تمدید بازیکنان انجام 
نداده است.
    ستاره‌ها هم منتظر سوئیس
در شرایطی که به‌نظر می‌رسد مدیران باشگاه فعلا برای تمدید با بازیکنان دست دست می‌کنند تا تکلیف رأی فیفا معلوم شود اما حالا مشخص شده که خود ستاره‌های پرسپولیس هم منتظر رأی فیفا هستند. در روزهای گذشته و بعد از درخشش سرخپوشان در لیگ و لیگ قهرمانان، ستاره‌های تیم مانند صادق محرمی، وحید امیری، محمد انصاری، علیرضا بیرانوند، فرشاد احمدزاده، علیپور و حتی کمال و مسلمان با پیشنهادهایی از قطر و اروپا مواجه شده‌اند. اما به‌خاطر شرایط پرسپولیس شاید مجبور شوند در پرسپولیس بمانند تا مقابل هواداران قرار نگیرند و این تیم را دست خالی نگذارند. به‌نظر می‌رسد در صورتی که پنجره نقل‌و‌انتقالات برای سرخپوشان باز شود خیلی از این بازیکنان هم تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرند.

این خبر را به اشتراک بگذارید