• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 9 مرداد 1400
کد مطلب : 136851
+
-

صدای همشهری

  ضعف نظارت‌ بر قیمت‌ کالاهای اساسی
چرا مسئولان مربوط با گران‌فروشی‌ها و تغییر هر روزه نرخ کالاهای اساسی برخورد مناسبی نمی‌کنند؟ هر روز که برای خرید مایحتاج روزانه به فروشگاه می‌رویم با قیمت‌های جدید مواجه می‌شویم؛ گویا نظارت دقیقی بر بازار اعمال نمی‌شود، چراکه به‌نظر قیمت‌گذاری‌ها از کنترل خارج شده‌ و حالت دلبخواهی پیدا کرده‌است. نباید این احساس در مردم ایجاد شود که مسئولان نظارت بر بازار را رها کرده‌اند.
شهاب تمیمی از شیراز در استان فارس

  لزوم لایروبی قنات‌ها پس از سیل
به‌عنوان یکی از اهالی روستای سیل‌زده «کیسکان» از توابع بافت استان کرمان، از مسئولان می‌خواهم هرچه سریع‌تر به مشکلات ما رسیدگی کنند. پس از سیل اخیر در روستای ما، بسیاری از قنات‌ها تخریب شده و نیازمند لایروبی است. اگر این کار انجام نشود، امرارمعاش روستاییان با مشکل مواجه می‌شود. در روزهای اخیر این مشکل را با مسئولانی که برای بازدید آمده بودند هم درمیان گذاشتیم، اما هنوز اقدامی انجام نشده‌است.
یکی از اهالی روستای کیسکان از استان کرمان

  خطر درکمین یک اثر تاریخی رشت
یکی از بناهای تاریخی شهر سنگر از توابع رشت در استان گیلان، به‌دلیل اجرای یک طرح عمرانی، در خطر تخریب قرار گرفته است. به مسئولان مربوط ازجمله اداره‌های میراث فرهنگی و همچنین منابع طبیعی اطلاع‌رسانی کنید تا با استفاده از ابزار قانونی لازم، جلوی تخریب آثاری با ویژگی‌های تاریخی را بگیرند.
سرلک از رشت در استان گیلان

این خبر را به اشتراک بگذارید