• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 5 مرداد 1400
کد مطلب : 136697
+
-

آماربازی


2.23
فرهاد مجیدی با کسب میانگین 2.23امتیاز از هر بازی موفق‌ترین سرمربی لیگ بیستم از این لحاظ است. در فاصله یک هفته تا پایان لیگ بیستم اگرچه گل‌محمدی و نویدکیا با تیم‌های خود در رتبه‌های اول و دوم لیگ بالاتر از استقلال قرار گرفته‌اند اما فرهاد مجیدی از زمانی که در استقلال جانشین فکری شده کمی بیشتر از این دو نفر امتیاز گرفته است. محرم نویدکیا با 62امتیاز از 29بازی صاحب میانگین 2.14امتیاز از هر بازی است. یحیی از 29بازی 64امتیاز گرفته تا از هر بازی به‌طور میانگین 2.21امتیاز گرفته باشد. اما مجیدی که از هفته هفدهم به استقلال آمده طی 13بازی 29امتیاز گرفته و معدل امتیازگیری او 2.23امتیاز از هر بازی است. پیش از او محمود فکری در استقلال 1.69امتیاز از هر بازی گرفته بود.

22
استقلال به روند عالی پیروزی و امتیازگیری خود در هفته‌های اخیر ادامه داد و به هفتمین بردش طی 8بازی دست یافت. آبی‌ها بعد از باختن داربی تهران هیچ باخت دیگری نداشته‌اند و تنها یک‌بار مقابل آلومینیوم با تساوی بدون گل متوقف شده‌اند. 22امتیاز از 24امتیاز ممکن در این 8بازی آمار جالبی است که تیم مجیدی به ثبت رسانده است. اگر استقلال همین روند را در هفته آخر هم ادامه بدهد، پرسپولیس حتی درصورت شکست مقابل پیکان هم قهرمان خواهد شد! جالب اینکه پرسپولیس هم طی همین مدت دقیقا عملکردی مشابه داشته است. قرمزها هم از 8بازی اخیر صاحب 7برد و تنها یک مساوی مقابل فولاد هستند. تازه سرخپوشان از لحاظ تفاضل گل هم اوضاع خیلی بهتری نسبت به رقیب داشته‌اند. تفاضل گل استقلال طی این 8هفته 9+ بوده اما تفاضل پرسپولیسی‌ها 14+ است.

05
نفت مسجدسلیمان این هفته رکورد باخت‌های متوالی در فصل جاری را شکست. این تیم در زمان آمدن محمود فکری دو سه هفته‌ای خوب نتیجه گرفت و 2پیروزی هم به‌دست آورد. اما خیلی زود دوران ناکامی‌ها آغاز شد و حالا فکری و تیمش صاحب رکورد 5شکست متوالی هستند. رکوردی که حتی ماشین‌سازی و سایر قعرنشین‌ها هم در این فصل نداشته‌اند. نفت مسجدسلیمان حالا یکی از 3تیمی است که احتمال سقوط آنها در هفته آخر وجود دارد و اگر شاگردان فکری در بازی پایانی به ششمین باخت متوالی برسند ممکن است با لیگ وداع کنند. جالب اینکه حریف آنها در روز آخر آلومینیوم اراک است که خودش در 4هفته اخیر شکست خورده و صاحب دومین رکورد فصل در این زمینه است!

این خبر را به اشتراک بگذارید