• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
شنبه 2 مرداد 1400
کد مطلب : 136442
+
-

دستگیری عاملان شهادت 3مامور پلیس

دستگیری عاملان شهادت 3مامور پلیس


قاچاقچیان مسلح که در جریان درگیری مسلحانه با پلیس شهرستان کهنوج، 3مامور را به شهادت رسانده بودند در بندرعباس دستگیر شدند.
به‌گزارش همشهری، 23تیرماه امسال مأموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر شهرستان کهنوج در استان کرمان در جریان عملیات دستگیری یک باند بزرگ قاچاق مواد‌مخدر با اعضای این باند درگیر شدند. در جریان این درگیری مسلحانه، 2قاچاقچی کشته شدند که یکی از قاچاقچیان کشته شده سردسته شرارت‌های اخیر و قاچاقچی بزرگ مواد‌مخدر در استان‌های شرقی و جنوبی کشور بود. از آنها 3قبضه سلاح کلاشینکف، مقدار زیادی مهمات و 135کیلوگرم مواد‌مخدر کشف و ضبط شد. در جریان این درگیری مسلحانه 3مامور پلیس به نام‌های سرهنگ ناصر بشنام، سروان نظام تاجیک و همچنین ستوان‌سوم مسلم بناوند بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان مسلح به شهادت رسیدند.
به‌دنبال فرار بقیه اعضای باند، تحقیقات برای دستگیری عاملان شهادت آنها ادامه یافت. این تحقیقات ادامه داشت تا اینکه پنجشنبه گذشته فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری آنها خبر داد و گفت: در پی شهادت 3نفر از مأموران انتظامی شهرستان کهنوج توسط قاچاقچیان مسلح مواد‌مخدر، شناسایی و دستگیری عاملان آن به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد‌مخدر استان‌های هرمزگان و کرمان قرار گرفت. سردار غلامرضا جعفری ادامه داد: با به کارگیری کلیه توان و ظرفیت اطلاعاتی و اقدامات شبانه روزی محل اختفای 2نفر از عاملان اصلی این حادثه در بندرعباس شناسایی شد. مأموران با محاصره این محل در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه، متهمان را درحالی‌که با یک دستگاه خودرو پژو405 قصد خروج از مخفیگاه و تغییر مکان را داشتند، دستگیر کردند. وی گفت: همزمان با اقدامات اطلاعاتی و همکاری مشترک مأموران انتظامی کرمان، محل اختفا و مخفیگاه یکی دیگر از عوامل مرتبط با شهادت مأموران پلیس، در یکی از روستاهای دوردست شهرستان کهنوج شناسایی و در یک عملیات ضربتی این شرور مسلح نیز دستگیر شد. 
سردار جعفری بیان داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به جابه‌جایی و قاچاق مواد‌مخدر در اوزان بالا و درگیری مسلحانه با ماموران و به شهادت رساندن 3نفر از آنها اعتراف کردند و تحقیقات برای دستگیری دیگر عوامل احتمالی این حادثه دردناک ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید