• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 28 تیر 1400
کد مطلب : 136284
+
-

با مردم/ مرکز تلفن شهید قندی به تلفن‌ها پاسخ نمی‌دهد


خدمات غیرحضوری برخی سازمان‌ها تبدیل به طنز تلخ شده است؛ ازجمله مرکز مخابرات شهیدقندی که به تلفن‌ها پاسخ نمی‌دهد و سایت مخابرات هم پاسخگو نیست. وقتی هم حضوری برای انتقال تلفن مراجعه می‌کنیم،  می‌گویند فعلا پاسخگویی وجود ندارد، هر زمان امکانپذیر شد، پاسخ می‌دهیم و ما مجبوریم مدام حضوری مراجعه کنیم تا بالاخره پاسخ بگیریم.
منیری از تهران 

   سامانه کمبود دارو به هیچ‌وجه پاسخگو نیست
وزارت بهداشت بارها اعلام کرده است که درصورت کمبود دارو موضوع را به190اعلام کنید. این موضوع بیشتر شبیه طنز است؛ چون به هیچ‌وجه در این سامانه پاسخگویی نیست؛ نه پاسخگویی خودکار، نه آنلاین و نه پاسخ توسط شخص. نیم‌ساعت پشت خط معطل می‌شوید و بعد تلفن قطع می‌شود.
بازرگان از کرج

  ورود دوچرخه از خارج آزاد شود
با این همه ترویج بجا و اصولی که برای استفاده از دوچرخه توسط شهرداری تهران و سایر شهرهای بزرگ صورت می‌گیرد، چرا ورود دوچرخه‌های معمولی و برقی توسط مسافران از خارج، با ارز خودشان برای استفاده شخصی، بدون هزینه‌های فراوان گمرکی را آزاد نمی‌کنند؟ آیا حتما باید یک شرکت وابسته به دولت یا سایر ارگان‌ها با سوددهی پنهان و آشکار این کار را انجام دهد؟
انوار از تهران

  دارایی باید حساب تک‌تک مردم را داشته باشد
مسئولان مالیات و دارایی باید بدانند تک‌تک مردم از فقیرترین تا غنی‌ترین چقدر درآمد دارند و متناسب با درآمد از آنها مالیات بگیرند. نه اینکه فقرا و سطح متوسط مالیات اجباری بدهند و اغنیا از مالیات متواری باشند.
محمدرضا از رشت
 

این خبر را به اشتراک بگذارید