• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 27 تیر 1400
کد مطلب : 136150
+
-

به همت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام

اجرای طرح ۱۰۰۰روستای بدون بیکار تا پایان سال

به همت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام تا پایان امسال هزار روستای کشور، «روستای بدون بیکار» خواهند شد.
صبح دیروز در مراسمی با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و مدیران عامل بنیادهای برکت، احسان و گروه اقتصادی تدبیر، آیین پویش «روستای بابرکت» در محل نمایشگاه دائمی ستاد اجرایی فرمان امام در تهران برگزار شد.
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم با اشاره به سیاستگذاری این ستاد در حوزه ایجاد اشتغال گفت: در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به بحث ایجاد اشتغال در مناطق محروم و به‌ویژه در روستاها داشتیم و این موضوع جزو محوری‌ترین اقدامات ستاد است و از طریق طرح‌های مختلف و متنوع، قصد داریم تا با احیای روستاها، مردم را تشویق کنیم از مناطق حاشیه‌ای کلانشهرها به روستاها مهاجرت معکوس کنند و زمینه ایجاد اشتغال و مسکن و شرایط زندگی مناسب را برای آنان فراهم نماییم و ازاین طریق با افزایش تولید بتوانیم بخش زیادی از مشکلات کشور را مرتفع کنیم.
 محمد مخبر با اشاره به پویش «روستای بابرکت» افزود: امروز مراسم شکرانه ایجاد ۱۰۰روستای بدون بیکار و آغاز اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در ۹۰۰روستای دیگر برگزار می‌شود که همه این طرح‌ها تا پایان سال1400 اجرایی خواهند شد. وی خاطرنشان کرد: برای ایجاد هزار روستای بدون بیکار، در مجموع 6500میلیارد تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام سرمایه‌گذاری می‌شود که در نهایت منجر به ایجاد بیش از ۱۵0هزار شغل در این روستاها خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید