• یکشنبه 27 خرداد 1403
  • الأحَد 9 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 16
یکشنبه 27 تیر 1400
کد مطلب : 136110
+
-

جهان/ژیرو با میلان بست


با اعلام باشگاه میلان، اولیویه ژیرو با عقد قراردادی 2ساله تا تابستان2023 به این باشگاه ایتالیایی پیوست. مهاجم 34‌ساله تیم ملی فرانسه پیراهن شماره 9میلان را بر تن خواهد کرد که فصل پیش ماریو مانژوکیچ صاحب آن بود. به نقل از دی مارتزیو، حقوق ناخالص اولیویه ژیرو در میلان، سالانه 5میلیون یورو است. چلسی بابت این انتقال یک‌میلیون یورو دریافت می‌کند و یک‌میلیون یوروی دیگر هم به‌صورت مشروط (پاداش راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا و تعداد بازی‌های ژیرو) به آنها پرداخت خواهد شد.

بگوویچ در راه اورتون
آسمیر بگوویچ، دروازه بان 34ساله و بوسنیایی بورنموث با عقد قراردادی دائمی راهی اورتون می‌شود. به نقل از فابریتزیو رومانو، بگوویچ روز گذشته تست‌های پزشکی باشگاه اورتون را پشت سر گذاشته و قرارداد او با این تیم به‌زودی رسمی می‌شود. بگوویچ در انتقالی آزاد به اورتون منتقل خواهد شد. این دروازه بان و اورتون بر سر عقد قرارداد تا تابستان2023، با یکدیگر به توافق رسیده‌اند. گفتنی است که دروازه‌بان سابق چلسی فقط یک‌سال دیگر با بورنموث قرارداد دارد.

تلاش یووه برای هافبک بارسا
مصدومیت طولانی مدت آرتور ملو، باعث شده یوونتوس برای جذب هافبک وارد عمل شود. علاوه بر مانوئل لوکاتلی که بیانکونری مدت‌هاست در فرایند جذب اوست، حالا آنها وضعیت جذب میرالم پیانیچ را هم پیگیری می‌کنند. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس آماده است برای جذب میرالم پیانیچ، بازیساز 31ساله بارسلونا تلاش کند. پیانیچ در برنامه‌های رونالد کومان هیچ جایی ندارد و بارسلونا هم این هافبک بوسنیایی را در لیست مازاد خود گذاشته است. با این حال یوونتوس که از ارزش‌های پیانیچ اطلاع دارد، با توجه به مصدومیت طولانی آرتور ملو آماده است او را به‌صورت آزاد به خدمت بگیرد. اگر بارسلونا برای جدایی رایگان پیانیچ رضایت ندهد، یوونتوس به آنها آرون رمزی را پیشنهاد خواهد کرد. البته بارسلونا تمایلی برای پذیرفتن رمزی ندارد چرا که این هافبک ولزی دستمزد بالایی می‌گیرد و هدف بارسا کاهش دستمزدهایش است اما با وجود این، یوونتوس همچنان برای جذب پیانیچ تلاش خواهد کرد.

استخوان توی گلو
گرت بیل همین‌جوری هم با مصدومیت‌ها و توجه زیادش به گلف و جدی نگرفتن تمرین و مسابقه برای رئال مادرید دردسر بود، «برگزیت» باعث شد دردسر او دو چندان شود. هم‌اکنون بیل باید برای طی کردن سال آخر قراردادش از تاتنهام به رئال مادرید برگردد. او و تریپیر تنها بازیکنان بریتانیایی حاضر در لالیگا هستند. حالا مشکل اینجاست که به‌خاطر برگزیت و جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا این بازیکنان در سهمیه بازیکنان خارجی قرار می‌گیرند. تریپیر ممکن است به منچستریونایتد برود اما بیل بعید است رئال را ترک کند چون تیم دیگری سالی 17میلیون یورو برایش نمی‌پردازد. با وجود او آنچلوتی باید از میان وینیسیوس، رودریگو و میلیتائو یک نفر را به کاستیا و تیم دوم منتقل کند که با توجه به جا افتادن میلیتائو در خط دفاع و جدایی راموس و احتمالا واران و خالی بودن خط دفاعی از بازیکن، نفر اضافه یکی از بین وینی و رودریگو خواهد بود. وینیسیوس بین رسانه‌های مادریدی مدافعانی دارد پس قرعه به نام رودریگوی بیچاره می‌افتد که از نظر کیفی نسبت به 2 بازیکن دیگر بهتر است.

فوتبالی‌ها روی فرش قرمز کن

در روزهای اخیر در کنار اخبار و عکس‌ها و اظهارنظرهای سیاسی و متفاوتی که درباره پخش فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی در جشنواره کن دست‌به‌دست می‌شود، فوتبالی‌ها هم از اخبار مربوط به بزرگ‌ترین جشنواره بین‌المللی سینمایی جهان بی‌بهره نیستند. ویدئویی از کریم بنزما منتشر شده که او را در میان جمعیت نشان می‌دهد و مردم این ستاره فوتبال را بیشتر از ستاره‌های سینمایی تحویل می‌گیرند. از مارسلو با همسرش و همچنین ممفیس دیپای هم تصاویری روی فرش قرمز منتشر شده و ممفیس که به‌تازگی به‌عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا رفته، مصاحبه‌ای هم انجام داده و در آن از علاقه‌اش به سینما و بیشتر موسیقی حرف زده و گفته مردم آهنگ‌هایی را  که او روانه بازار کرده  دوست دارند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید