• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 23 تیر 1400
کد مطلب : 135791
+
-

صدای همشهری

 وضعیت واکسیناسیون کرونا در غرب اهواز
مسئولان مرکز بهداشت غرب اهواز اخیرا اعلام کرده‌اند موجودی واکسن کرونا دراین منطقه به پایان رسیده‌، این درحالی‌است که گفته می‌شود هنوز همه افراد بالای 65سال غرب اهواز دوز اول واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند. مسئولان مربوط اطلاع‌رسانی کنند که با چنین وضعیتی، واکسیناسیون افراد بین 60تا65 سال از چه زمانی قرار است آغاز شود؟
رستمی از اهواز

 به داد پرورش دهندگان میگو برسید

خاموشی‌های اخیر، امان پرورش دهندگان میگو را در بوشهر بریده است. صنعت پرورش میگو به‌دلیل امکان انتقال بیماری به موجود زنده، صنعتی پرریسک است و قطع برق و کاهش اکسیژن سبب افزایش ریسک و تهدیدهای محیطی می‌شود. از مسئولان مربوط دراستان بوشهر می‌خواهم کمی هم به فکر ما باشند. خسارت‌های سنگینی که به کسب‌وکار ما وارد می‌شود را چه کسی جبران می‌کند؟
علی ماجدی از بوشهر

 بیمه رانندگان تاکسی در گرگان
یک سالی می‌شود که به‌عنوان راننده تاکسی در گرگان فعالیت می‌کنم، اما هنوز بیمه نیستم. با وجود شیوع ویروس کرونا، کم‌بودن درآمد و زندگی مستأجری، قادر نیستم خود را به‌صورت آزاد بیمه کنم. چندبار هم به سازمان تاکسیرانی و اداره تأمین اجتماعی مراجعه کرده‌ام، اما هربار به‌دلیلی جواب روشنی به من نمی‌دهند. از مسئولان مربوط می‌خواهم راهی پیش پای من و تاکسیرانانی مانند من بگذارند.
محمدرضا سهیلی از گرگان

 دل‌نگران محیط زیست دریاچه اوان 
اجرای طرح منطقه گردشگری دریاچه اوان که از آغاز با انتقاد اهالی منطقه همراه بود، سبب وارد آمدن خسارت‌های جبران‌ناپذیری به محیط زیست دامنه الموت می‌شود. به‌همین دلیل از مسئولان قضایی استان تقاضا داریم با ورود به این پرونده، از سوءاستفاده سودجویان از اراضی ملی جلوگیری کنند.
شبیری از الموت
 

این خبر را به اشتراک بگذارید