• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 22 تیر 1400
کد مطلب : 135755
+
-

معاون شهردار تهران با رد ادعای استخدام بدون آزمون:

نهادهای نظارتی گزارش دهند


معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه فرایندهای قانونی برای استخدام به دقت در اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران رعایت می‌شود، از نهادهای نظارتی درخواست کرد تا گزارش‌های خود در راستی آزمایی مسائل مرتبط با کارکنان شهرداری را منتشر کنند تا شفافیت لازم برای آگاهی شهروندان حاصل شود.  حامد مظاهریان معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در واکنش به درج برخی اخبار در رسانه ها مبنی بر مجوز استخدام های بدون آزمون در شهرداری تهران به دستور شهردار تهران، این موضوع را را تکذیب کرد.
به گزارش سایت شهر او گفت: همواره تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران مستلزم اخذ مجوز از سازمان اداری استخدامی کشور، مصوبه شورای اداری شهرداری تهران، وجود پست بلاتصدی و برگزاری آزمون داخلی در یک فضای رقابتی خواهد بود، بنابراین به هیچ عنوان چنین اخباری نمی تواند صحیح باشد.
 معاون شهردار تهران در ادامه با اشاره به تقاضای بی شمار کارکنان شهرداری تهران برای تبدیل وضعیت از قراردادی به رسمی، در تمام مقاطع زمانی گفت: بدیهی است که کارکنان شهرداری تهران متقاضی تبدیل وضعیت به استخدام ثابت در شهرداری تهران باشند و ارسال درخواست ایشان به حوزه معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا دلیلی بر صدور حکم ثابت رسمی، بدون انجام فرایندهای فوق‌الذکر نیست.
 او با تاکید مجدد بر اینکه فرایندهای قانونی برای استخدام به دقت در اداره کل سرمایه انسانی رعایت می‌شود، از نهادهای نظارتی درخواست کرد گزارش‌های خود در راستی آزمایی مسائل مرتبط با کارکنان شهرداری را منتشر کنند تا شفافیت لازم برای آگاهی شهروندان حاصل شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید