• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
سه شنبه 22 تیر 1400
کد مطلب : 135686
+
-

صدای همشهری

  دامداران را دریابید
گرانی نهاده‌های دامی، دامداران را مجبور کرده‌است برای تأمین هزینه‌ها، دام‌های مولد خود را کشتار کنند. ازسوی دیگر متاسفانه ارزهای ۴۲۰۰ تومانی برای خرید نهاده‌های دامی هرگز به دست دامداران نرسیده و این قشر مظلوم باید خوراک دام‌های خود را با نرخ آزاد تهیه کنند که نتیجه آن بالا رفتن قیمت شیر و گوشت است. ادامه یافتن چنین روندی به کاهش قدرت خرید مردم می‌انجامد. دولت باید قیمت نهاده‌های دامی را کاهش دهد.
بابک رحمتی از شهرکرد

  آتش در جان جنگل‌های مریوان
در روزهای اخیر آتش‌سوزی آسیب‌های جدی به محیط زیست مریوان در استان کردستان وارد کرده‌است؛ دلیلش هرچه هست، اکنون نکته اینجاست که امکانات دستگاه‌های مسئول برای مهار این آتش‌سوزی‌ها کافی نیست و مردم هم با دستان خالی، کاری از دست‌شان برنمی‌آید. صدای ما را به‌گوش مسئولان برسانید تا بلکه اقدام عاجلی دراین زمینه انجام دهند؛ طبیعت بکر و چشم‌نواز مریوان و استان کردستان درحال دود شدن است.
صادقی از مریوان

   لزوم رسیدگی به مشکلات اهالی «پشت مشهد» در کاشان 
منطقه «پشت مشهد» در شرق کاشان این روزها با مشکلات بسیاری به ویژه در حوزه‌های شهری مواجه است. اگرچه مسئولان شهرستان بارها وعده داده اند که مشکلات ما را رفع خواهند کرد، اما هنوز گام های موثری دراین زمینه برداشته نشده است. این منطقه بافت فرسوده قابل توجهی دارد و نیازمند ساماندهی است. از مسئولان شهری کاشان می خواهیم که صدای ما بشنوند و مشکلات مان را رفع کنند.
رفیعی از کاشان

این خبر را به اشتراک بگذارید