• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 13 تیر 1400
کد مطلب : 134859
+
-

صدای همشهری

    مشکل اینترنت در روستای ماهیدر 
سرعت پایین و اینترنت بسیار ضعیف روستای ماهیدرعلیا در شهرستان سقز کردستان اهالی را با مشکلات زیادی مواجه کرده است. بارها برای پیگیری سرعت اینترنت به مخابرات سقز مراجعه کرده‌ایم، اما پاسخی دریافت نکرده‌ایم. از مسئولان مربوط می‌خواهیم هرچه سریع‌تر این مشکل را رفع کنند.
یک شهروند از کردستان 

   قطعی شبانه آب کهریزک
شب‌ها تا صبح آب کهریزک به کلی قطع می‌شود. از سامانه 122 پیگیری کرده‌ایم، اما هیچ اقدام موثری انجام نشده و پاسخ‌ این است که قطعی آب به ما ربطی ندارد. شرکت آب و فاضلاب کهریزک علت قطعی را آبگیری مخازن بیان می‌کند و می‌گوید که از دسترس آنها خارج است. ادامه چنین وضعی سبب بروز مشکلات بسیاری برای اهالی این منطقه می‌شود. باید مشخص شود چه ارگان یا سازمانی مسئول ساماندهی وضعیت کنونی است.
سعیدی از تهران 

   سرگردانی مردم در مراکز تعویض پلاک 
یکی از نارضایتی‌های افرادی که برای انجام تعویض پلاک و... به راهنمایی و رانندگی قشم مراجعه می‌کنند، بلاتکلیفی است. ساعات کوتاه یعنی از 7 تا 9 صبح به بازدید وسایل نقلیه اختصاص یافته است که حتی گاهی اوقات مأمور مربوطه 30دقیقه زودتر از همین ساعات مقرر، بازدید را متوقف می‌کند. ارباب رجوع‌ بلا‌تکلیف و سرگردان در این هوای بسیار گرم و شرجی جزیره قشم مجبور به مراجعه مجدد در روز بعد می‌شوند که در واقع این اداره با انجام این کار مبادرت به تعطیل خدمت در اوقات مقرر اداری می‌کند. این درحالی است که گاهی برخی از مراجعه کننده‌ها از روستاها و قسمت‌‌های دور جزیره مراجعه کرده‌اند.
یک شهروند از هرمزگان 

  زباله‌ها در دوپشته 
منطقه دوپشته دشتروم یکی از زیباترین و بکرترین مناطق شهر یاسوج است که درصورت رسیدگی به زیرساخت‌های آن سالانه می‌تواند گردشگران بسیاری را جذب کند که این موضوع اقتصاد منطقه را هم تقویت می‌کند و معیشت مردم را سامان می‌دهد، اما متاسفانه این منطقه با زباله محاصره شده. چرا هیچ رسیدگی‌ای به این وضع نمی‌شود؟ با این وضع نمی‌توان امیدی به رونق گردشگری منطقه داشت، چراکه گردشگران با دیدن چنین منظره‌هایی قطعا ذهنیت مطلوبی نخواهند داشت و تصویر ماندگاری از این منطقه در ذهن‌شان ثبت نخواهد شد. از مسئولان مربوط در حوزه‌های مختلف درخواست داریم هرچه در توان دارند برای وضعیت کنونی زباله‌ها در منطقه دوپشته دشتروم انجام دهند.
 یک شهروند از کهگیلویه‌و‌بویراحمد

  حقوق اندک کارگران 
اغلب کارگران حقوق بسیار پایینی دارند. در ماه‌های گذشته هزینه همه کالاها چند برابر شده است. با حقوق روزی 50هزارتومان برای کارگران روزمزد چطور می‌توانیم خرج زندگی‌مان را بدهیم؟ مسئولان فکری برای قشر کم‌درآمد بکنند. کارگران از صبح تا شب بی‌وقفه تلاش می‌کنند، نباید شرمنده خانواده خود باشند.
یک شهروند از مرکزی

این خبر را به اشتراک بگذارید