• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 12 تیر 1400
کد مطلب : 134753
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/rkWGW
+
-

تماس‌هایی از زیرزمین

تماس‌هایی از زیرزمین

شماره تلفن ارتباطی با خوانندگان  02123023337   
ارسال پیام کوتاه خوانندگان        02123023916
تلگرام با مردم      bamardom_hamshahri@

همشهری مترو را از جایگاه اختصاصی‌اش بردارید
 پیام ارسال‌شده از شماره 37... 0938135:
سلام بر روزنامه‌نگاران همشهری. آقا بنده عرضی داشتم. همشهری مترو خلاصه‌تر ولی روزانه باشد؛ مثلا حتی تک‌برگی باشد اما هر روز باشد.
   پاسخ:  سلام آقا، روزنامه‌نگاران همشهری (خانم و آقا) به شما سلام می‌رسانند. درباره موضوعی که مطرح کردید، اتاق فکر همشهری مترو مشغول به‌کار است و با توجه به میزان استقبال از نشریه و زیرساخت‌های موجود در مؤسسه همشهری و شرکت مترو، به‌زودی تغییرات در قطع و نوبت انتشار نشریه ایجاد می‌کند. شاید هم هر روز به‌دست شما رسیدیم و خیلی هم بیشتر از تک‌برگ بودیم. گرچه خلاصه‌نویسی درهرحالت در این نشریه رعایت می‌شود چون باید سریع و راحت خوانده شویم.
سلام خسته نباشید، بنده ابراهیمی هستم، می‌خواستم بگویم که خیلی کار قشنگی کردید که روزنامه را به‌صورت رایگان در اختیار همشهریانِ متروسوار قرار دادید و اینکه خواهش می‌کنم داستان‌ها و روایت‌های تاریخی بیشتری مثل داستان متروی شهر آلمان منتشر کنید.
   پاسخ:  ممنون از شما، خوشحالیم که ما را می‌بینید. بله، حتما روایت‌های داستانی دیگری درباره مترو در شماره‌های آینده همشهری مترو می‌خوانید.

 پیام ارسال‌شده از شماره 78... 0912606:
همشهری مترو به‌نوعی ترویج مطالعه است؛ به‌خصوص در مسیرهای طولانی گزینه خوبی است. فقط تقاضا می‌شود مطالب طولانی نباشند و یادداشت کمتر داشته باشد و مطالب طنز و جدول و سرگرمی‌های کوتاه به آن اضافه کنید؛ به‌گونه‌ای که مثلا در فاصله دو ایستگاه یک سرگرمی به پایان برسد یا مثلا با یک مطلب طنز کوتاه لبخند روی لب آمده باشد. با این گرانی‌ها کار شما ارزشمند است اما برای عادت به مطالعه که ثوابش از 70سال عبادت بیشتر است قدمی ارزنده برداشته‌اید. خدا قوت. (ملوکی از طرشت)
   پاسخ:   ممنون از شما که همشهری مترو را به دقت می‌خوانید. در تلاش هستیم با توجه به کمبود جا در صفحه‌ها، تا جای ممکن مطالب درخواستی بیشتر مسافران مترو را منتشر کنیم. سرگرمی و طنز هم چشم.

پیام ارسالی از خانم یا آقای محسنی: ما فقط یک‌بار همشهری مترو را دیدیم و بعد از آن همشهری در مترو دیده نمی‌شود. آیا چاپ این نشریه برای یک‌بار بود؟
   پاسخ:  پیام دردناکی بود. خیر، همشهری مترو تنها برای یک‌بار نبود، این شماره چهارم آن است. ما هر هفته منتشر می‌شویم و اینکه به‌دست شما نرسیدیم نشان‌دهنده سیستم ناکارآمد توزیع نشریه است. متأسفیم و حتما پیگیری می‌کنیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید