• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
چهار شنبه 9 تیر 1400
کد مطلب : 134542
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/9rvm4
+
-

صدای همشهری

   طرح بلاتکلیف آب‌رسانی از سد «تالوار» 
از سال ۸۹ طرح آب‌رسانی به همدان از سد تالوار توسط آب منطقه‌ای همدان کلید خورد، اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده است. سنگ‌اندازی‌های سیاسی و ظرفیت نداشتن سد برای تخصیص آب از عوامل عمده به نتیجه نرسیدن طرح بوده است. چرا پس از ۱۰ سال خط کار شده تعیین تکلیف نمی‌شود.
یک شهروند از همدان 

  پویش انتخاب شهردار توانمند در خرم‌آباد
مردم خرم‌آباد انتظار دارند اعضای شورای شهر به دور از هر گونه جناح‌بندی و توجه به طایفه‌گرایی، شهرداری توانمند و با سابقه و رزومه موفق برای شهرداری این شهر انتخاب کنند تا پس از سال‌ها مدیریت شهری در خرم‌آباد سر و سامان بگیرد و پروژه‌های شهری به سرانجام خوبی برسد.
بیرانوند از لرستان 

   ضعف آنتن‌دهی در فردیس
در منطقه فردیس، آنتن‌دهی شبکه‌های صدا و سیما بسیار ضعیف است، به گونه‌ای که برخی شبکه‌ها را به طور کلی نداریم. لطفا مسئولان برای تقویت آنتن‌دهی این منطقه اقدامات لازم را انجام دهند.
مهینی از البرز

   آسفالت نامناسب اردبیل تا پلیس راه نمین
جاده اردبیل به نمین، از خروجی اردبیل تا پلیس راه، آسفالتی خراب دارد و رگه‌های قیر باعث ایجاد دست‌انداز شدید شده است و هنگام عبور خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین ایجاد سر و صداهای زیاد می‌کند. مسئولان رسیدگی کنند.
علی جوانشیر از اردبیل

  رسیدگی به وضع آسفالت معابر
می‌خواستم از شهرداری ارومیه تقاضا کنم فکری به حال آسفالت خیابان اتحاد، اول خیابان ایثار، کنند. اهالی منطقه و اهالی مسکن مهر فرخی واقعا در این خیابان به دلیل وضعیت نامناسب آن اذیت می‌شوند.
اهالی محل از آذربایجان غربی

  آسفالت جاده اطاقور -لیل- خرما
آسفالت جاده اطاقور -لیل- خرما در شهرستان لاهیجان استان گیلان کنده شده است و چاله‌های زیادی دارد. این موضوع را به گوش مسئولان شهرداری برسانید.
یک شهروند از گیلان 

  تعاونی مسکن
ساکنان واحدهای تعاونی مسکن پوشینه‌باف بعد از گذشت 20 سال و پرداخت 3 بار هزینه آسفالت، امسال برای دریافت سند مجبور به پرداخت مجدد این هزینه هستند. لطفا نظارت بر تعاونی‌های مسکن را بیشتر کنید.
غیاثی از قزوین

این خبر را به اشتراک بگذارید