• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 8 تیر 1400
کد مطلب : 134499
+
-

تهران -توکیو

تهران -توکیو

فاطمه عباسی

 المپیک نه فقط برای ورزشکاران که برای ورزش‌دوستان هم اهمیت ویژه‌ای دارد و خیلی‌ها از پیر و جوان این رویداد ورزشی را دنبال می‌کنند. امسال، سال المپیک است و از کشور ما هم تعدادی ورزشکار برای شرکت در این رویداد برگزیده شده‌اند. به همین مناسبت و در آستانه بازی‌های ۲۰۲۱ مسئولان مجموعه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد در تهران برنامه‌های جذاب و سرگرم کننده‌ای برای هفته المپیک تدارک دیده‌اند و قرار است با برگزاری این برنامه‌ها، کاروان اعزامی به المپیک را بدرقه کنند.
این برنامه‌ها از پنجم تیرماه شروع شده و تا دهم تیر ادامه دارد و تمام کسانی که دلشان برای ورزش می‌تپد و حتی کسانی که میانه‌ای با ورزش و ورزشکاران ندارند اما دلشان می‌خواهد سرگرم شوند، می‌توانند با حضور در این مجموعه، در این برنامه‌ها شرکت کنند.
 برنامه‌های میدانی که در این 2هفته در حال اجراست، شامل مراسم آیینی و ورزش‌های پهلوانی است که مناجات خوانی، پرده‌خوانی و چاوش‌خوانی را در برمی‌گیرد. در کنار اینها یک نمایشگاه عکس برگزار شده با موضوعات ورزشی که قطعا تماشایی است و یک کارگاه هنری عروسک‌سازی‌ و تصویرگری نیز برپاست که می‌توانید از آن دیدن کنید.
 همچنین پخش ۹فیلم مرتبط، اجرای گروه‌های موسیقی اقوام و رونمایی از چند آلبوم موسیقی شامل آهنگ‌های حماسی و قهرمانی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته فرهنگی است.
به جز همه اینها، عصرانه کارتون پل طبیعت که تا حالا 5دوره آن با موضوعات متنوع شهری برگزار شده است و ششمین دوره این رویداد به هفته المپیک اختصاص دارد نیز برگزار می‌شود. در این برنامه 60کارتونیست حضور دارند و آثاری را با موضوع المپیک و ورزشکاران به نمایش می‌گذارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :