• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
سه شنبه 4 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13449
+
-

ریزنویس

   سرپرست شهرداری تهران روز گذشته با حضور در شهرداری منطقه 7 تهران ضمن شرکت در جلسه ملاقات مردمی، از بخش‌های مختلف شهرداری منطقه بازدید کرد و با کارمندان و شهروندان به گفت‌وگو پرداخت. حسینی مکارم در جریان این ملاقات مردمی دستورات لازم را  برای ایمن‌سازی‌ برج بهار و ساختمان‌های بلند مرتبه منطقه صادر کرد. (شهرنوشت)

   علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به برخورد قاطع و قانونی با متخلفان قطع درخت در باغ منطقه یک، گفت: مالک باید دو برابر محیط بن درختان از بین رفته، درخت غرس کند. (مهر)

   حجت‌الله میرزایی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا در شهرداری تهران: تمایلی برای کاندیداتوری شهرداری ندارم. اولویت اول من در شهرداری تدوین برنامه سوم است، هر اتفاقی که به این فرایند مهم آسیب بزند ازجمله کاندیداتوری من به‌عنوان شهردار، از آن پرهیز می‌کنم. (ایلنا)

   اخذ عوارض نقل و انتقال املاک توسط شهرداری‌ها در شهرهای مختلف پیش‌تر از سوی دیوان عدالت اداری باطل شده بود و مجدد با تغییر نام و تحت عنوان عوارض «صدور پاسخ استعلام واگذاری» بها دریافت می‌شد که این بار هم در هیأت عمومی دیوان عدالت اداری باطل شد. (ایسنا)

   سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س): در مقایسه آمار متوفیان در ۱۵ روز اول سال ۹۷ نسبت به‌مدت مشابه در سال ۹۶ آمارها نشان می‌دهد که در این مدت فوت در سال ۹۶، ۲ هزار و ۱۴۷ نفر و در سال ۹۷، ۲ هزار و ۲۴۵ نفر ثبت شده است. ثبت ۲۴۳ متوفی در دهم بهمن سال ۹۶، در یک شرایط عادی رکورد بهشت زهرا(س) را در تاریخ ۴۷ ساله آن شکست. (مهر)

   مهندس محمد ابراهیم، مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه: با تصمیم اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهر تهران، امکان بازبینی تصاویر مربوط به مجوزهای صادره (اعم از پروانه و گواهی) و اطلاعات مربوط به نقشه‌های مصوب شامل معماری، سازه، برق و مکانیک، نقشه‌های مصوب نما و گزارشات مراحل کار حاصل از بازدیدهای ناظران از عملیات ساختمانی برای مهندسین مهیا‌شد.‌(ایسنا)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :