• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 7 تیر 1400
کد مطلب : 134382
+
-

خبر آخر/ برگزاری قرعه‌کشی اپلیکیشن نیازمندی‌های همشهری

خبر آخر/ برگزاری قرعه‌کشی اپلیکیشن نیازمندی‌های همشهری

نخستین قرعه کشی هفتگی نیازمندی‌های همشهری با حضور مدیرعامل شرکت همشهری انجام شد.
در این قرعه کشی که به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود به 5 نفر از شرکت‌کنندگان و برگزیدگان در قرعه کشی جایزه یک میلیون تومانی اهدا شد.
محسن بابایی، رعنا جمشیدی، معصومه استیری، امیرحسین میرزاخانی و محمدی برندگان خوش شانس هفته اول بودند که در مسابقه نیازمندی‌های همشهری شرکت کرده و برنده جایزه یک میلیون تومانی شدند.
علاقه‌مندان برای شرکت در این قرعه‌کشی کافی است وارد سایت rahnama.com شده و روی گزینه شرکت در قرعه کشی کلیک و کد قرعه کشی را دریافت کنند. شرکت‌کنندگان لازم است هرهفته نسبت به دریافت این کد در سایت فوق اقدام کنند. برای شرکت در قرعه کشی هر هفته تا ساعت 24روز جمعه فرصت ثبت نام وجود دارد. این قرعه کشی هر شنبه ساعت 4بعدازظهر و به‌صورت سیستمی انجام می‌شود.اسامی برندگان قرعه کشی در سایت و شبکه‌های اجتماعی سایت راهنما، شبکه‌های اجتماعی، نیازمندی‌ها و همشهری آنلاین اعلام می‌شود. لازم به ذکر است که هیچ‌گونه تماسی از طرف برگزارکنندگان این قرعه‌کشی برای دریافت شماره و اطلاعات کارت یا شماره حساب صورت نمی‌گیرد و برندگان در این زمینه اطلاعات شخصی خود را ارائه نداده و اعتماد نکنند. مبلغ قرعه کشی به‌صورت کارت هدیه یک میلیون تومانی به آدرس افراد ارسال خواهد شد. در جریان نخستین قرعه‌کشی نیازمندی‌های همشهری، ابوالحسن ریاضی، مدیرعامل شرکت همشهری قول داد تا درصورت افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در این مسابقات، تعداد جوایز نیز به تناسب میزان استقبال، افزایش یابد. همچنین در پایان تابستان نیز قرعه کشی ویژه‌ای از میان تمام شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود و به برنده نهایی جایزه ویژه‌ای اهدا خواهد شد. نیازمندی‌های همشهری از حدود 27سال پیش در حال خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی بوده و از ابتدای سال 1399با راه‌اندازی نسخه جدید سایت و همچنین اپلیکیشن، در دسترس عموم مردم در سراسر کشور قرار گرفته و وارد فاز جدید خدمت رسانی شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید