• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 5 تیر 1400
کد مطلب : 134099
+
-

صدای همشهری

    روستای رشته پلنگان زیر ساخت مخابراتی ندارد
روستای رشته پلنگان از توابع دهستان تنیان بخش میرزا کوچک صومعه‌سراست. این روستا زیرساخت مخابراتی ندارد و هیچ دکل مخابراتی برای تلفن همراه هم در آن نصب نشده. این در حالی است که طی یک سال گذشته به دلیل شیوع کرونا اغلب امرو زندگی در بستر آنلاین می‌گذرد، از کارهای اداری گرفته تا خرید و آموزش همه به اینترنت نیاز دارد. مسئولان فکری برای حل مشکل این روستا بکنند.
جمعی از اهالی از گیلان 

  طرح هادی روستایی
لطفا گزارشی درباره طرح‌های هادی در روستاهای مازندران تهیه کنید. طرح‌های هادی در برخی روستاها بسیار خوب پیش رفته و تقریبا تکمیل شده است، اما در برخی روستاها کند پیش می‌رود. روستای کردمیر از توابع چهاردانگه کیاسر در شهرستان ساری یکی از روستاهایی است که پیشرفت خوبی را در اجرای طرح هادی شاهد بود.
یک شهروند از مازندران

  محرومیت روستای کوی امام حسین (ع)
روستای کوی امام حسین (ع) استان خوزستان با حدود 2500 نفر جمعیت ۱۵ خیابان دارد که تا کنون امکانات رفاهی و آموزشی نداشته است. بودجه اختصاص یافته به این روستا بسیار کم است و کفاف توسعه حتی یک خیابان آن را هم نمی‌دهد.
یک شهروند از خوزستان

  حمایت از زنبورداران لرستان 
خشکسالی مشکلات بسیاری برای زنبورداران استان لرستان ایجاد کرده است. از مسئولان می‌خواهیم برای حمایت از ما کاری بکنند. 
بیرانوند از لرستان 

   آلایندگی ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی مهاباد
وسایل نقلیه عمومی موجود در مهاباد فرسوده هستند و تولید آلودگی آن‌ها به قدری زیاد است که اگر یک اتوبوس رد شود، تا چند دقیقه نمی‌توان از آن محل عبور کرد.
عباسی از آذربایجان غربی

  رسیدگی به پل‌های عابر پیاده
شهردار جدید رشت به پل‌های عابر پیاده شهر رسیدگی کند. برخی از این پل‌ها دارای آسانسور یا بالابر بودند یا پله‌برقی داشتند ولی حالا خراب شده‌اند.
شریفی از گیلان

  ورود موتورسیکلت به بزرگراه
چرا از ورود موتورسواران به بزرگراه‌ها جلوگیری نمی‌شود؟ ورود موتورسواران به بزرگراه‌ها غیرقانونی است و در صورت فوت حتی دیه هم به آن‌ها اختصاص نمی‌یابد، ولی ظاهرا هیچ راه بازدارنده‌ای برای ‌این مسأله وجود ندارد.
حسین بهاری از چهارمحال‌وبختیاری

  آلودگی سیاهرود
رودخانه سیاهرود قائم‌شهر که زمانی مردم منطقه برای تامین آب کشاورزی از آن بهره می‌بردند و حتی محلی برای شنای کودکان و نوجوانان بود به دلیل بی‌توجهی مسئولان سال‌هاست به رودخانه‌ای آلوده تبدیل شده.
خاکپور از مازندران

این خبر را به اشتراک بگذارید