• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 2 تیر 1400
کد مطلب : 133959
+
-

با مردم/ افزایش 40درصدی قیمت بلیت هواپیما ظرف کمتر از 6ماه


اواخر آذرماه برای بلیت پرواز سفر به مشهد 771200تومان پرداختم و چند روز پیش وقتی خواستم برای سفر بلیت بگیرم با رقم یک‌میلیون و 78هزار و 500تومان مواجه شدم. آیا مسئولان ایرآنلاین‌ها می‌خواهند که فعالیت‌شان ادامه یابد یا می‌خواهند با گرانی کاری کنند که هیچ‌کس توان سفر پروازی نداشته باشد؟
شیرافکن از تهران 

  کمالشهر پل عابر پیاده ندارد
با گسترش کمالشهر در بخش شمالی آن و ایجاد شهرک‌های جدید نظیر امیرالمومنین و شهرک گلها نیاز به پل عابر پیاده برای تردد ساکنان بخش شمالی به جنوب و به عکس به‌شدت احساس می‌شود. خیابان شهید بهشتی که همان جاده قدیم قزوین محسوب می‌شود همواره پرترافیک و جان عابران پیاده در خطر است.
کبیری کمالشهر از کرج

  خرابی تهویه و کولرقطارهای مترو
در بعضی از واگن‌های قطارهای مترو، تهویه و کولر کار نمی‌کند. این مسئله علاوه بر طاقت‌فرسا شدن تنفس در هوای بسته داخل واگن‌ها، به‌دلیل عدم‌چرخش هوا، موجب انتقال ویروس کرونا هم می‌شود. موضوع را با مسئولین مترو مطرح کردیم پیشنهاد دادند که واگن‌تان را عوض کنید! از مسئولان رده بالاتر تقاضای پیگیری و رسیدگی داریم.
سهرابی از تهران

  قلعه یالدور مرند در آستانه تخریب کامل
قلعه باستانی «یالدور» مرند که قدمتی 6هزار ساله دارد به مخروبه کاملی تبدیل شده و اگر به داد آن نرسند کاملا نابود می‌شود. اگر به این قلعه هزاران ساله رسیدگی می‌شد اکنون گردشگری آن منطقه بسیار پررونق شده بود درحالی‌که  در حال حاضر معتادان و کارتن‌خواب‌ها در باقی‌مانده‌های آن سکنی گزیده‌اند و گوشه و کنار دیوارهای مخروبه آن مملو از زباله است. از مسئولان تقاضای رسیدگی عاجل داریم.
رحیمی از مرند

  دریافت وجه ثبت‌نام سنگین برای مقطع پیش‌دبستانی
دریافت وجه سنگین برای ثبت‌نام مقطع پیش‌دبستانی باعث می‌شود برخی والدین از ثبت‌نام فرزندان خود چشم پوشی ‌کنند که قطعا تبعات نامطلوبی روی وضعیت تحصیلی فرزندان آنها دارد. چرا نباید این مقطع از آموزش رایگان در همه مدارس بهره‌مند باشد؟
ابوذری از تهران 

  مطالبه همسان‌سازی‌ را با تهدید پاسخ می‌دهند
بازنشسته‌ای هستم که مدت‌های طولانی منتظر همسان‌سازی‌ حقوق بودم. یک روز تصمیم گرفتم حضوری به تامین اجتماعی مراجعه کنم و مطالبه‌خود را مطرح نمایم که متأسفانه تهدیدم کردند اگر باز هم پیگیری کنی حقوقت را قطع می‌کنیم. آیا این روش و برخورد درست است؟ مگر چه خواسته نادرستی داریم؟
بازنشسته از تهران 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید