• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 2 تیر 1400
کد مطلب : 133908
+
-

حاشیه‌های انتخابات شورای شهر در یاسوج

پس از اعلام نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز یکشنبه (30خرداد) تعدادی از هواداران یکی از نامزدهای شورای شهر یاسوج مقابل فرمانداری شهرستان تجمع کردند.
به گزارش همشهری، دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با اشاره به برخی حواشی مطرح شده، جان باختن 3نفر در جریان تجمع را تکذیب کرد.
سیدعلی ملک حسینی از منتخبان اصلی و علی‌البدل ششمین دوره شورای شهر یاسوج خواست در ایجاد آرامش و امنیت بعد از انتخابات تلاش کنند و اجازه ندهند کسی یا کسانی آرامش و امنیت شهر یاسوج را برهم بزنند.
او گفت: در روز برگزاری انتخابات1400 بیش از 100نفر بازداشتی داشتیم و این افراد از همه سلایق، گروه‌ها و اقوام مختلف کاندیداها بودند.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج خاطرنشان کرد: هیچ استانی همانند استان کهگیلویه و بویراحمد برخورد قانونی نداشته است. اینکه کسی فکر کند انتخاباتی برگزار شود و هیچ‌کس ناراضی نباشد، فکر اشتباهی است و همه‌‌چیز باب میل تمام کاندیداها حاصل نمی‌شود. قانون تکلیف را مشخص کرده، هرکس اعتراض یا شکایتی دارد، باید در چارچوب قانون شکایت و اعتراض خود را ارائه دهد.
همچنین سردار کیقباد مصطفایی، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در‌باره کلیپ منتشرشده در فضای مجازی که به تجمع نسبت داده شده بود، گفت: این کلیپ هیچ ارتباطی به جریان انتخابات ندارد و مربوط به گازگرفتگی ۳ جوان در سال‌های گذشته در یکی از استان‌های همجوار است.

این خبر را به اشتراک بگذارید