• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 2 تیر 1400
کد مطلب : 133882
+
-

صدای همشهری

    بندر امام خمینی (ره) شهرستان شود
بندر امام خمینی (ره) با 2 منطقه ویژه اقتصادی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد. اما این شهر 100هزار نفری زیرمجموعه ماهشهر است. به نظر می‌رسد اگر این شهر به شهرستان تبدیل شود بخشی از مشکلات آن رفع خواهد شد. این درخواست اهالی شهر است و بارها موضوع را از نمایندگان مجلس شورای اسلامی یا مسئولان استان پیگیری کردیم،‌ اما به نتیجه نرسیده‌ایم. 
یک شهروند از خوزستان 

  ترافیک زنجان 
شهر زنجان سال‌هاست با مشکل ترافیک دست‌وپنجه نرم می‌کند. درخواست‌های متعدد شهروندان از شورای شهر و شهرداری به نتیجه نرسید. امیدواریم حداقل شورای جدید فکری برای حل این مشکل بکنند. 
درویش از زنجان 

  فعالیت دلالان زمین در بندرلنگه  
قیمت زمین و خانه در بندر لنگه نجومی شده است. این مشکل بیشتر از هر چیز نتیجه فعالیت دلالان زمین در بندرلنگه است که هیچ مسئولی به این موضوع رسیدگی نمی‌کند. تکلیف ما اهالی بومی چیست که نمی‌توانیم حتی یک خانه کوچک بخریم؟
صیادی از هرمزگان 

  نگهداری از تخم‌مرغ خارج از یخچال
در برخی فروشگاه‌ها تخم مرغ در محیط بیرون از یخچال و در دمای محیط نگهداری می‌شود. به دلیل آغاز فصل گرما احتمال فاسد شدن تخم‌مرغ‌ها وجود دارد. کارشناسان بهداشت محیط و متخصصان تغذیه می‌گویند که تخم‌مرغ در بیرون از یخچال کمتر از ۲ روز سالم باقی می‌ماند، اما در مراکز فروشگاهی تخم‌مرغ به صورت فله‌ای در نور آفتاب و بدون یخچال چند روز در محیط باز نگهداری می‌شود.
یک شهروند از مرکزی 

  خاموشی فضای سبز بزرگراه شهید سلیمانی 
فضای سبز بزرگراه شهید سلیمانی شهر جدید صدرا در استان فارس روشنایی کافی ندارد و تیرهای چراغ برق برای آن تعبیه نشده است. لطفا به این موضوع رسیدگی شود. 
رضوی از فارس 

  رودخانه بی‌پل لبد
مردم در روستای لبد استان چهارمحال و بختیاری برای عبور و مرور مشکل دارند. یک پل روی رودخانه این روستا وجود ندارد. لطفا به موضوع رسیدگی شود. 
یک شهروند از چهارمحال‌وبختیاری

  بلاتکلیفی مسکن مهر روماک هشتگرد
پس از گذشت بیش از 10 سال هنوز اعضای تعاونی‌های 25 و 30 مسکن مهر روماک منزل مسکونی خود را دریافت نکرده‌اند. از سوی دیگر، در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به دلیل تخلفات پیمانکار و حدود 300 شکایت در دادگاه علیه وی کار به پیمانکار جدید تحویل داده شد که گویا از شرکای همین پیمانکار است. شرکت عمران شهر جدید هم پاسخگوی مردم نیست. 
یک شهروند از البرز

این خبر را به اشتراک بگذارید