• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 1 تیر 1400
کد مطلب : 133786
+
-

صدای همشهری

   خانه‌های بدون سند مسکن مهر کاشمر 
بیش از 7 سال از تحویل واحدهای مسکونی مسکن مهر در فاز 5 شهرستان کاشمر در استان خراسان‌رضوی می‌گذرد. متاسفانه هنوز سند خانه‌ها صادر نشده است. بارها در این باره پیگیری کرده‌ایم، اما این پیگیری‌ها بی نتیجه مانده است. 
ستاری از خراسان رضوی

  قم پارک‌ با امکانات ورزشی ندارد
یکی از مشکلات شهروندان ساکن در قم این است که از بوستان‌هایی با امکانات ورزشی محروم هستند. هرچند طی سال‌های گذشته سالن‌های ورزشی خصوصی در این شهر زیاد شده است، اما این نمی‌تواند جای امکانات ورزشی عمومی را پر کند. کاش مسئولان فکری برای تجهیز بوستان‌ها به وسایل بدنسازی، مسیر پیاده‌روی و سلامت بکنند تا همه بتوانند از آن استفاده کنند. 
یک شهروند از قم 

  مزاحمت کارگاه‌های ضایعاتی
کارگاه‌ها و انبارهای آهن  و ضایعات زیادی در مناطق مسکونی یزد و بافت تاریخی آن قرار دارند. این کارگاه‌ها مزاحمت زیادی برای شهروندان ایجاد کرده‌اند. بارها به اجرائیات شهرداری اعتراض کرده‌ایم. قرار بود این واحدها را به منطقه‌ای خارج از محدوده مسکونی منتقل کنند، اما هنوز اتفاقی در این باره نیافتاده است. مسئولان هر بار وعده‌ می‌دهند، اما این وعده‌ها عملی نمی‌شود. 
سروی از یزد 

  بیمه سربازی
چرا بیمه سربازان در قالب بیمه اشتغال‌شان محاسبه نمی‌شود؟ سربازان 2 سال از عمر و زندگی‌شان را در خدمت دولت هستند و سختی زیادی را متحمل می‌شوند. کاش مسئولان تدابیری بیاندیشند که این بیمه بعد از سربازی به عنوان بیمه شغلی محاسبه شود. 
یک سرباز از سیستان وبلوچستان 


  آسفالت نیمه‌کاره محور عربشاه تکاب - یاسوکند 
جاده مواصلاتی تکاب یاسوکند یا تکاب زنجان سال‌ها پیش طراحی شده است. این جاده در حد فاصل یاسوکند تا تکاب آسفالت شده ولی حدود ۲۰ کیلومتر حد فاصل روستای عربشاه تکاب گروس تا شریف کندی به حال خود رها شده است. وقتی پیگیری می‌کنیم می‌گویند باید بودجه اختصاص یابد و بودجه نیست. لطفا به این موضوع رسیدگی شود.
احمدی از آذربایجان غربی

  از بین رفتن پیاده‌روها 
صاحبان برخی مشاغل مانند مکانیکی‌ها و تعمیرکاران خودروهای سنگین در نگهداری از پیاده‌روها دقت کافی ندارند و سنگ‌فرش‌های مقابل مغازه‌هایشان در مدت زمان کوتاهی از بین می‌رود. امیدواریم صاحبان این مشاغل در حفظ زیبایی شهر مشهد تلاش بیشتری کنند.
یک شهروند از خراسان رضوی

این خبر را به اشتراک بگذارید