• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 30 خرداد 1400
کد مطلب : 133646
+
-

با مردم/ تعامل با جهان خواسته ما از منتخب مردم است


هرکسی که سمت رئیس‌جمهوری را به‌دست می‌گیرد باید بتواند با تدبیر و برنامه‌ریزی با همه جهان تعامل داشته باشد و روابط بین‌المللی ایران محدود به چند کشور خاص نشود، بلکه رابطه‌ای گسترده و فراگیر باشد تا بسیاری از سدها نابود شوند و چرخ‌های مملکت با اصطکاک کمتری بچرخد.
ربی از اهواز 

  مسئولان صدای گرانی را بشنوند
دوران ریاست‌جمهوری فعلی با همه فراز و نشیب هایش به پایان می‌رسد و دولت جدیدی روی کار خواهد آمد که قطعا نخستین اقدامش باید گرانی‌زدایی و کمک به وضع اقتصادی باشد تا خونی به رگ‌های جامعه بدود و بتوانند در ادامه مسیر همراه مسئولان باشند.
امیری از تهران 

  پیاده روهای رشت در تصرف میوه فروش‌ها
در رشت اکثر میوه فروش‌ها نصف پیاده‌رو‌ها را تصرف کرده‌اند و جدای از این، فاصله فیزیکی کرونا را هم رعایت نمی کنند. چندین بار به 137شکایت کرده‌ایم، می‌گویند شکایت شما برای بررسی به کمیسیون رفته است و چند ‌ماه زمان نیاز دارد. آیا توقع زیادی است که بخواهیم پیاده روهای شهر باز باشند؟ چرا خواسته بدیهی من نیازمند چند‌ماه زمان است تا پاسخ بگیرد؟
محمدرضا از رشت

   قطع چند روزه آب در شهرک متخصصان
ساکن شهرک متخصصان در بلوار فرهیختگان خیابان ژاندارمری در پردیس کرمانشاه هستم و چند روز است که قطعی‌های چند ساعته، آن هم چند نوبت در روز داریم. در گرمای هوا و شرایط کرونایی نبودن آب، بسیار سخت و آسیب زاست.
پالیزی از کرمانشاه 

  یخچال ایرانی خریدیم که یک‌ماه هم کار نکرد
از یک برند ایرانی با هزار امید و آرزو برای جهازم یخچال خریدیم. 3 روز بعد از راه‌اندازی و نصب، یخچال مشکل پیدا کرد. تعمیرکار شرکت آمد و خازن آن را عوض کرد. 2 روز بعد دوباره مشکل پیدا کرد و این بار کلید داخل یخچال را رفع عیب کردند. اکنون نیز فریزر به جای فریز کردن یخ می‌زند. به چه‌کسی بگویم که پدرم از حقوق دو میلیونی‌اش، ماهی یک میلیون باید قسط این یخچال را بدهد که هیچ‌کس هم مسئولیتش را نمی‌پذیرد. هیچ اشکالی در خرید کالای ایرانی نمی‌بینم به شرط کیفیت.
نراقی از تهران
 
  شرکت عمران پردیس زمین‌های اصطلک را به مالکان بازگرداند
هزاران نفر از مالکان زمین‌های فاز 6پردیس مشهور به «اصطلک» در سال‌های گذشته از طریق قانونی و پس از استعلامات لازم و اطمینان از اصالت اسناد و اعتماد به صدور سند تک برگ رسمی و هولوگرام دار از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک که زیرمجموعه قوه قضاییه است، اقدام به خرید زمین کرده‌اند؛ در این مدت مشکلات بسیاری بر سر راه این مالکان که همگی هم سند مالکیت در دست دارند ایجاد شده و چندین حکم قضایی صادر شده است. این زمین‌ها در سال 68 جزو زمین شهری و در محدوده پردیس بوده و بعد از آن در سنوات مختلف به ‌ترتیب حکم موات و اراضی سازمان مسکن و شهرسازی پیدا کرده و بعدتر سازمان مسکن آن را به شرکت عمران واگذار کرد، اما دو بار در دهه80 و نیز در سال 91با شکایت مالکان اولیه این احکام باطل شد و زمین‌ها به مالکان بازگشت. اما شرکت عمران در شهریور 98دوباره زمین‌ها را به نام خود بازگردانده است. برخی از این زمین‌ها چندین بار و به چند نفر همزمان فروخته شده‌اند؛ درحالی‌که مالکان اصلی سند در دست بدون زمین و بلاتکلیف مانده‌اند.
جمعی از مالکان زمین‌های فاز 6پردیس، اصطلک

  خرابی آسفالت در اتوبان یاسینی
خرابی آسفالت در اتوبان یاسینی مسیر شمال به جنوب موجب تغییر مسیر ناگهانی رانندگان و ایجاد تصادف می‌شود. از وزارت راه درخواست ترمیم آسفالت این اتوبان را داریم.
لقمان نظیری از تهران

  مسئولان مسکن مهر هشتگرد پاسخگو نیستند
مسئولان مسکن مهر هشتگرد در زمان مراجعه برای تحویل مسکن جواب سربالا می‌دهند و اغلب اگر مهربان باشند می‌گویند نمی‌دانیم. چرا نباید پاسخ ما را بدهند که دارو ندار اندکمان را برای مسکن مهر گذاشته‌ایم. تکلیف ما چیست؟
دادخواه از تهران 

  جاده آستارا نیاز به عریض‌سازی‌ و نصب علائم دارد
جاده مهم و ترانزیتی آستارا به اردبیل با مناطق بسیار زیبا و سرسبز بین راهی و جاذبه‌های گردشگری و توریستی منحصر به فرد خود، به‌خصوص در منطقه سرسبزِ سَرعین و گردَنه معروف این جاده پُررفت‌وآمد، نیاز به عریض‌سازی‌ به‌صورت بزرگراه عریض‌تر و دوبانده با تجهیزات لازم امدادی و نصبِ دوربین‌های نظارتی کافی و علائم و چراغ و استراحتگاه‌های مجهز با امکانات رفاهی بیشتر و بین راهی مجهز‌تر دارد.
محمود از اردبیل
 

این خبر را به اشتراک بگذارید