• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 3 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13331
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Xrym
+
-

صدای استان‌ها

خش فیلم رعب‌آور در مدارس
مسئولان یک مدرسه با پخش فیلمی درباره آسیب‌های چهارشنبه‌سوری موجب ترس و وحشت بسیار دانش‌آموزان ابتدایی شدند. آموزش و پروش اعلام کرد که چنین فیلمی به مدارس نداده است. من بارها مراجعه کردم، اما هنوز با گذشت مدت‌ها به نتیجه نرسیده‌ام که مدرسه با کدام مجوز این فیلم را برای بچه‌ها نمایش داده است. 
کوثری از کرج 

   آلودگی هوای اراک ادامه دارد
با وجود وعده‌های متعدد مسئولان، هنوز هوای اراک آلوده است. قرار بود با ملزم کردن این صنایع به رعایت موارد محیط زیستی از آلودگی هوا کم شود، اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. لطفا مسئولان در این زمینه پاسخگو باشند. 
پروین رجبی از مرکزی 

   ساماندهی معابر تعریض شده روستایی
بسیاری از معابر روستایی مهریز بعد از تعریض به حال خود رها شده‌اند. این جاده‌های پر از دست‌انداز با آسفالت نامناسب موجب بروز مشکل در تردد و همچنین تصادفند. لطفا مسئولان شهرستان به این مشکل رسیدگی کنند. 
یک شهروند از یزد

   رسیدگی به استخر لاهیجان
یکی از مشکلاتی که اطراف استخر لاهیجان وجود دارد، تجمع معتادان و اراذل و اوباش است. این موضوع امنیت شهروندان را تهدید می‌کند و از طرفی جلوه نامطلوبی به این منطقه داده است. لطفا مسئولان مربوطه طرحی برای اصلاح این وضع ارائه کنند. 
یک شهروند از گیلان 

   وضع نامناسب زلزله‌زدگان کوهبنان
مدتی بعد از زلزله کرمانشاه در کوهبنان استان کرمان هم زلزله‌ای آمد که موجب تخریب خانه‌های بسیاری شد. با وجود این، آن طور که باید به زلزله‌زدگان این منطقه که اغلب هم از قشر محرومند، رسیدگی نشده است. حتی رسانه‌ها هم به خوبی وضع نامناسب این زلزله‌زدگان را منعکس نکرده‌اند. 
محمودی از کرمان 

   تاکسیرانی نظارت کند
برخی آژانس‌ها از رانندگان جوان زیر 20 سال برای جابه‌جایی مردم استفاده می‌کنند که خلاف قانون است. لطفا تاکسیرانی نظارت بیشتری بر فعالیت آژانس‌های پایین شهر کرمانشاه به‌ویژه شهرک پردیس داشته باشد. 
زنگنه از کرمانشاه

این خبر را به اشتراک بگذارید