• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 26 خرداد 1400
کد مطلب : 133249
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/n59vl
+
-

صدای همشهری

  راه اندازی پروازهای مختلف در بجنورد
وعده‌های مختلفی تاکنون درباره فرودگاه بجنورد داده شده است؛ از کندن کوه برای تسهیل نشست و برخواست هواپیما با هزینه میلیاری تا خرید سیستم ils، یا وعده بین‌المللی شدن و پرواز نجف و عشق‌آباد! اما اکنون فرودگاه این شهر فقط هفته‌ای چند پرواز به تهران دارد که دردی از حمل و نقل استان دوا نمی‌کند. راه اندازی پروازهای بیشتر می‌تواند به اقتصاد و سرمایه گذاری و همچنین به بخش گردگشری استان کمک کند. 
حبیب زیوری از خراسان شمالی

  تامین روشنایی خیابان گلشهر البرز
با توجه به سرقت های مختلف و توزیع گسترده مواد مخدر در خیابان گلشهر استان البرز آیا وقت آن نرسیده که مسئولان شهری با نصب چند چراغ روشنایی در این خیابان دست تبهکاران را کوتاه کنند و به این چالش هزینه ساز امنیتی پایان دهند. نیروی انتظامی نیز توجه بیشتری به این خیابان داشته باشد. 
حنانه صفایی از البرز

  مقابله با دلالان مسکن در بندر لنگه
شهر بندر لنگه در استان هرمزگان، شهر کوچک و محرومی است با این حال قیمت مسکن در این شهر روز به روز بیشتر می‌شود و اکنون قیمت املاک در این منطقه غیر واقعی و نجومی شده است. از مسئولان درخواست داریم که با دلالان زمین و مسکن در بندرلنگه مقابله کنند تا شاید وضعیت مسکن در این شهر کمی ساماندهی شود.
اصغر سجادی از هرمزگان

  هوای آلوده عسلویه
میزان آلودگی هوای عسلویه، سلامتی کارگران این منطقه را در معرض تهدید جدی قرار داده است. در منطقه عسلویه به دلیل مجهز نبودن مشعل‌های بلند گازسوز به فیلترهای پالایش گاز، هوای منطقه از گازهای مرگباری چون SO2 و CO2 همچنین H2S پُر شده است، در حالی که چنین گازهای خطرناکی نباید در منطقه مسکونی وجود داشته باشد.چرا مسئولان منطقه و شرکت‌های پالایشگاهی اصلاً به فکر مردم و پرسنل منطقه عسلویه نیستند و فکری به حال این آلودگی هوا نمی‌کنند؟
شاهین صبری از بوشهر

  جاده مرگبار چرام در کهگیلویه و بویراحمد
جاده چرام چاسخار در شهرستان چهار فصل چرام در استان کهگیلویه و بویر احمد مسیر تردد گردشگران استان‌های جنوبی کشور و کوچ بیش از ده ایل کوچروی استان است. علیرغم ترافیک بالا، این جاده دارای نواقص بی‌شماری است که پیگیری‌های مردم منطقه تاکنون برای ترمیم آن راه به جایی نبرده است و سالانه شاهد مرگ مسافران این مسیر رویایی هستیم. همچنین سیل در سال ۹۷ پل‌های این مسیر را تخریب کرده و تاکنون هیچ مرمتی بر روی آنان صورت نگرفته است.
فرناز همتی از کهگیلویه و بویراحمد

   حمایت از زنبورداران لرستان
با توجه به وقوع خشکسالی، بسیاری از زنبوردارها در لرستان آسیب دیده‌اند و نیازمند حمایت هستند. علی‌رغم این موضوع متولیان این حوزه در بحث بیمه، کاری برای زنبوردارها نکرده اند و همکاری لازم را برای حمایت از زنبوردارها و رفع مشکلات آنها انجام نمی دهند.
حامد رضایی از لرستان


 

این خبر را به اشتراک بگذارید