• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 26 خرداد 1400
کد مطلب : 133234
+
-

روند رسیدگی به درخواست‌ها خوب است

روند رسیدگی به درخواست‌ها خوب است

اجرای طرح‌های متعدد خرد محلی با مشارکت شورای شهر، شهرداری تهران و منطقه ۱۹ طی سال ۱۳۹۹ رضایتمندی مطلوب ساکنان محله‌های مختلف را در پی داشته است.

عضو شورایاری محله خانی‌آباد جنوبی با بیان این موضوع و اشاره به اینکه بازسازی سرویس‌های بهداشتی مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، احداث پاتوق محله در ابتدای خیابان آموزگار و... جزء طرح‌هایی هستند که به درخواست اعضای شورایاری در محله خانی‌آباد جنوبی انجام شده است، می‌گوید:‌ «بازپیرایی دریاچه بوستان شقایق و چند درخواست مهم دیگر شهروندان هم در سال جدید به تأیید شهرداری رسیده که به لطف خدا اجرایی خواهد شد.»
«عباس محمدبیگی» در ادامه به اجرای طرح روکش آسفالت معابر اشاره می‌کند و می‌گوید: «آسفالت خیابان‌های اصلی محله در مرحله اول اجرا می‌شود و سپس کوچه‌ها در دستور کار قرار می‌گیرند. البته برخی از جوی‌های آب محله مانند خیابان شهید زبرجدی و یا حذف مخازن در خیابان میثاق جنوبی به دلیل احداث پیست دوچرخه مشکلاتی را برای محله و شهروندان ایجاد کرده که در حال پیگیری و رفع این موارد نیز هستیم. به‌طور کلی روند رسیدگی به محله‌های ۱۳ گانه منطقه ۱۹ توسط شهرداری خوب است و امیدواریم این روند با پیگیری شورایاران و شهرداری در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه یابد.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید