• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 19 خرداد 1400
کد مطلب : 132625
+
-

نقل قول

کیلیان امباپه ستاره مورد علاقه رئال‌مادرید:  در فوتبال هیچ‌وقت نمی‌توان گفت چه اتفاقی می‌افتد اما هم‌اکنون از شرایط فعلی رضایت دارم. لوکاس هرناندز به من گفت که باید به مونیخ بیایم تا برای بایرن بازی کنم. بایرن یکی از 5باشگاه برتر جهان است. باید به آنها تبریک گفت که توانسته‌اند کیفیت تیمشان را بالا نگه دارند و هر سال مدعی باشند. آنها می‌دانند چه کار می‌کنند. هم‌اکنون بواتنگ و آلابا این تیم را ترک کرده‌اند اما اوپامکانو که مدافع خوبی است، به بایرن پیوسته است. آنها طرز فکر مشخصی دارند و همین آن را به باشگاه بزرگی تبدیل کرده است. بایرن‌مونیخ همیشه برای همه تورنمنت‌ها مدعی است و اگر در آینده می‌خواهم به قهرمانی برسم، باید همیشه مقابل بایرن پیروز باشم.

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس در آستانه یورو2020:  از نحوه بازی‌کردن‌مان بدون توپ راضی نیستم و این مشکل کل تیم است. نحوه دفاع‌کردن‌مان منظم نیست. به اندازه کافی نمی‌دویم و این یعنی خط هافبک در زمین پخش می‌شود و مدافعان باید تصمیمات حیاتی زیادی بگیرند. مدافعان مجبور می‌شدند به فضاهایی بیایند که نباید مجبور می‌شدند در آن فضا حضور داشته باشند. بدون‌شک می‌توانیم در این زمینه بهتر شویم. البته باید به این نکته هم اشاره کنم که تغییرات زیادی در ترکیب داشتیم و مجبور شدیم به برخی بازیکنان استراحت دهیم و به برخی دیگر فرصت بازی بیشتری بدهیم. بدون شک باید کارهای زیادی در تمرینات انجام دهیم. نباید اینقدر به حریفان فرصت بدهیم و انتظار داشته باشیم مجازات نشویم. می‌توانیم روی جزئیات کوچک بهتر شویم.

مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا:   تیم ملی فعلی را خیلی دوست دارم. به‌خصوص روحیه بازیکنان این تیم را که توسط مانچینی ایجاد شده است. روبرتو واقعا مربی خوبی است. از عملکرد تیم صرف‌نظر از بازیکنانی که در زمین هستند هم خیلی خوشم می‌آید. حس خوبی به این تیم دارم، زیرا نحوه بازی کردن آنها را دیده‌ام. نوع بازی ایتالیا چشم‌نواز است. از دیدن بازی‌های تیم ملی لذت می‌برم. بازیکنان عملکرد خوبی در بازی‌های دوستانه داشتند. هیچ‌چیز آنها را محدود نمی‌کند. همیشه می‌خواهند برنده باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :