• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 18 خرداد 1400
کد مطلب : 132569
+
-

با مردم/ گرانی اینترنت در شرایط حساس کنونی چه معنا دارد


در شرایطی که مهم‌ترین کانال دسترسی به تفکرات نامزدهای انتخاباتی فضای مجازی است چرا قیمت اینترنت گران شده است. در منطقه ما فقط سرعت اینترنت همراه اول مناسب است که آن هم بسیار گران است و زمانی که بسته شما تمام شد بدون هیچ اطلاع‌رسانی ناگهان اینترنت قطع می‌شود. چرا بسته‌ای که قبلا یک‌ماه دوام می‌آورد اکنون 10روز هم کفاف نمی‌دهد درحالی‌که میزان مصرف افزایشی نداشته است.
رایگانی از تهران 

   پل میدان هزار سنگر بعد از چند دهه نیمه‌کاره است
حدود 3‌دهه قبل احداث پلی در میدان هزار سنگر آمل آغاز شد که همچنان نیمه‌کاره مانده است و اصلا معلوم نیست چرا ساخت این پل آغاز شد. ساخت این پل دستمایه طنز ساکنان است و سؤال این است که سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی که زمان ساخت پل انجام شد چرا ندیده گرفته می‌شود. 
اصغری از آمل 

   اخراج کارگران فضای سبز منطقه12 عادلانه نیست
پیمانکار فضای سبز ناحیه2 منطقه12 تعدادی از کارگران و نگهبانان پارک‌های شیرازی و امامزاده یحیی را با چندین سال سابقه کار اخراج کرده و پارک مذکور را به خوابگاهی برای کارگران قاچاق اتباع خارجی تبدیل کرده است و بعداز ظهرها هم درِ پارک‌ها را می‌بندد. تقاضای رسیدگی داریم.
مردی از تهران 

   مناظره اول برنامه‌های کاندیداها را تشریح نکرد
اولین مناظره که از صداوسیما پخش شدد هیچ شناختی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری به من و خانواده‌ام ارائه نکرد. جز اینکه نامزدها یکدیگر را زیر سؤال بردند که قطعا زیر سؤال‌بردن نمی‌تواند برنامه محسوب شود. توقع این است کاندیداها برنامه‌های اقتصادی و علمی خود را برای پیشرفت کشور تشریح کنند و از حاشیه بپرهیزند.
برداسی از مشهد

  قطع برق‌ها چه زمانی ساماندهی خواهد شد؟
قطع بی‌برنامه برق در این شرایط بد اقتصادی مشکلات ما را دوچندان کرده است؛ مثلا برای ما که یخچال معمولی داریم قطع برق یعنی خراب‌شدن اندک اندوخته غذایی که در جایخی هست یا بردن فرزندم به کافی نت و پرداخت پول ساعتی برای شرکت در آزمون. مقصران قطع بی‌برنامه شناسایی و با آنها برخورد شود تا کم‌کم با برنامه‌ریزی مشکل قطع برق به کلی برطرف شود.
ظفری از تهران 

   تا اطلاع ثانوی واکسن نداریم یعنی چه؟
مادر هشتادوپنج‌ساله‌ام را برای تزریق مرحله دوم واکسن کرونا به مرکز بهداشت نزدیک منزل‌مان بردند که متأسفانه اعلام کردند تا اطلاع ثانوی واکسن نداریم و با شما تماس خواهیم گرفت. چقدر باید نگرانی تحمل کنیم. اگر واکسن به قدر تزریق مرحله دوم آنهایی که تاکنون تزریق کرده‌اند ذخیره نداشته‌اند اصلا چرا تزریق آن را شروع کرده‌اند که چه بسا باعث شود تزریق مرحله اول هم بی‌اثر شود.
بسیط از سمنان

  نزدیک ترمینال تاکسیرانی دولت، لانه کبوتر بسازند
انتهای منطقه3 شهرداری تهران در چهارراه پاسداران، انتهای خیابان دولت در محدوده ترمینال تاکسیرانی کبوتر زیاد است و اغلب مردم برای این حیوانات غذا می‌ریزند.جایی که برای این پرندگان غذا می‌ریزند کنار خط تندرو است و پرنده‌ها که برای خوردن غذا و دانه در آنجا می‌نشینند اغلب به شیشه ماشین برخورد کرده و زخمی می‌شوند. از آنجا که این کبوترها بخشی از هویت تهران هستند و می‌توان حتی با ساماندهی آنها جاذبه گردشگری ایجاد کرد پیشنهاد می‌کنم که برای این کبوترها مکان مشخصی مثل برج کبوتر یا حتی لانه‌های کوچک بسازند، کاری که نمونه آن در منطقه9 انجام شده و کبوترها در لانه‌ها سکونت کرده‌اند. هم کار زیبایی است، هم جلوی آلودگی فضای شهری را می‌گیرد و هم از زخمی و کشته‌شدن این پرندگان جلوگیری می‌کند.
مرادی از تهران

   قانون جدید مالک و مستأجر به نفع مالکان تغییر یافت
قانون جدید مالک و مستأجر که در زمان کرونا به نفع مستأجر بود با مصوبه جدید که اگر صاحبخانه خودش یا فرزندش مستاجر باشد می‌تواند حکم تخلیه بگیرد، قانون را به نفع مالکان تغییر داد و عملا مستأجر هیچ چاره‌ای جز تخلیه ندارد. مالکان با نوشتن یک قولنامه صوری و فاقد کد رهگیری و قانونی این قانون را دور می‌زنند. صاحبخانه من در کرج با همین ترفند حکم تخلیه گرفت.
اصغر برزی از کرج 

   چه زمانی منع تردد از 10شب را برمی‌دارند
منع تردد از 10شب تا 3 بامداد اندک‌اندک در حال دائمی‌شدن است و این روال نادرستی است. مسئولان بررسی کنند که این روند چقدر در کاهش کرونا اثر گذاشته و چقدر روی درآمدهای ناشی از تردد در این ساعات مؤثر بوده است.
کریمپور از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید