• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
یکشنبه 2 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13190
+
-

ماموریت؛ زدن بیل

ماموریت؛ زدن بیل

گرت بیل هر روز به درهای خروجی باشگاه رئال مادرید نزدیک‌تر می‌شود. این روزها نه تنها زیدان بر خلاف مصاحبه‌های حمایتی‌اش از این بازیکن از او دلخور است، بلکه کریستیانو رونالدو هم با او به مشکل خورده است. بیل تا همین چند هفته قبل که به‌تازگی از بند مصدومیت رها شده بود خوشحال‌ترین و دلسوزترین بازیکن رئال و تنها کسی بود که وقتی کسی به او پاس بد می‌داد یا توپی را خراب می‌کرد برایش دست می‌زد یا به او اوکی می‌داد. اما این روزها حتی از گلزنی هم‌تیمی‌هایش هم خوشحال نمی‌شود. برای نمونه می‌توان نگاه سرد و بی‌تفاوتش در واکنش به گل قیچی برگردان رونالدو به یوونتوس را به یاد آورد، زمانی که همه هواداران تیم حریف در آلیانز تورین ایستاده رونالدو را تشویق کردند اما بیل انگار نه انگار اتفاقی افتاده است، روی نیمکت مثل ماست نشسته بود. همین تصاویر که توسط دوربین‌ها شکار شد، او را از چشم رونالدو انداخت. در بازی برگشت با یووه اختلاف بین آنها بیشتر آشکار شد. بین دو‌نیمه رونالدو از بیل خواست که با جدیت بیشتری بازی کند چون صعود در خطر است اما بیل به یک لبخند اکتفا کرد و توصیه کریس را جدی نگرفت. زیدان بلافاصله از لوکاس واسکس، بازیکن مورد علاقه‌اش خواست گرم کند تا به همراه آسنسیو از ابتدای نیمه دوم وارد ترکیب شود. مطبوعات اسپانیا هم گزارش‌هایی از دلیل دلخوری زیدان از او چاپ کرده‌اند؛ علت اصلی دلخوری زیدان از گرت بیل مربوط به رفتار بی خیالانه این بازیکن است. در حالی که رئال در مسیر کسب سیزدهمین قهرمانی اروپایی است و بیش از همیشه به اتحاد نیازد ارد، بیل بی‌خیال‌تر از همیشه است. 
حالا بازار شایعات درباره آینده او داغ‌تر از همیشه است. یورو اسپورت از خروج احتمالی او در پایان فصل خبر داده و نوشته که سران باشگاه در صورت فروش بیل در تابستان به سراغ خرید امباپه خواهند رفت. خرید نیمار هم گویا چندان ساده نیست و مطبوعات فرانسه دیروز گزارش دادند که اگر نیمار و رئال هم بخواهند، تا خود PSG نخواهد انتقال او به سانتیاگو برنابئو مقدور نخواهد بود چون اصولا هیچ بند فسخی در قرارداد او گنجانده نشده و اصلا گنجانده شدن بند فسخ قرارداد در لیگ فرانسه غیرمتعارف و بر خلاف قانون است. حتی برخی نشریات انگلیسی از خرید ادن آزار به‌جای بیل خبر داده‌اند. دیلی‌استار و دیلی‌میل هم شایعه توافق او با منچستریونایتد را بر سر زبان‌ها انداخته و نوشته‌اند که این انتقال با 120میلیون یورو انجام خواهد شد. دون بالون که علاقه زیادی به درج و تولید شایعات ورزشی دارد نوشت رئال مادرید پیشنهادی به ارزش ۸۷میلیون‌ به‌علاوه گرت بیل برای خرید هری کین ارائه کرده است. حتی راموس هم به سران باشگاه پیشنهاد کرده تا مارکوس آلونسو، مدافع/هافبک اسپانیایی چلسی را که محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید است خریداری کنند. همه اینها نشانگر این است که جا برای بیل تنگ‌تر و تنگ‌تر خواهد شد؛ خصوصا این‌که زیدان اگر ماندنی باشد باز هم به واسکس که بازیکنی معمولی است بازی خواهد داد و آسنسیو هم در اولویت بعدی اوست و جایی برای بیل نیست. لیورپول تابستان گذشته پیشنهاد ٧٠میلیون یورویی + کوتینیو رو در ازاى گرت بیل به رئال مادرید داده بود که توسط رئال رد شد.
در قرارداد او که تا 2022 اعتبار دارد، دستمزد بیل به 350هزار پوند در هفته خواهد رسید که دستمزد او را در 6سال این قرارداد به 150میلیون یورو خواهد رساند. او در حال حاضر سالی 23میلیون حقوق به‌علاوه پاداش دریافت می‌کند و درآمد کلی او در سال از محل قرارداد و پاداش‌ها و تبلیغات به سالی 34میلیون دلار می‌رسد که دستمزد او غیر از بازیکنان شاغل در لیگ عجیب چین فقط نسبت به نیمار، مسی و رونالدو کمتر است.

این خبر را به اشتراک بگذارید