• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
پنج شنبه 6 خرداد 1400
کد مطلب : 131764
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/J69Zg
+
-

کوتاه از حادثه/ زن جوان قربانی توفان شد


وقوع توفان در ورامین حادثه تلخی را رقم زد و موجب سقوط درخت روی زنی جوان شد و جان او را گرفت.
به گزارش همشهری، عصر سه‌شنبه توفان و تندباد مناطقی از تهران و شهرستان‌های اطراف را فرا گرفت و باعث وارد شدن خسارت‌هایی شد. توفان اما در ورامین علاوه بر خسارت، یک قربانی گرفت. ساعت 19:40 بود و زنی همراه با دخترش در حال عبور از خیابان رجایی بودند که توفان شروع شد. آنها قصد داشتند زودتر خود را به مکان امنی برسانند اما درست در همان لحظات، توفان درختی را که در آنجا بود از جا کند و روی آنها انداخت. این حادثه خیلی سریع اتفاق افتاد و مادر و دختر نتوانستند واکنشی از خود نشان دهند و دقایقی بعد وقتی آتش‌نشانان خود را به محل حادثه رساندند معلوم شد زن جوان بر اثر شدت این حادثه جانش را از دست داده و دخترش نیز مصدوم شده است.
علیرضا ابراهیمی، مدیر بحران شهرستان ورامین در این‌باره گفت: بعد از ظهر سه‌شنبه توفان شدیدی مناطق مختلف شهرستان ورامین را در نوردید که بر اثر آن تعدادی درخت شکسته و تعدادی از تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر، واژگون شد. این توفان حدود ۲۰‌مورد خسارت بر جای گذاشت که در یکی از این حوادث، سقوط درخت منجر به فوت یک بانوی ۴۰‌ساله شد. 
در این حادثه دختر متوفی نیز دچار شکستگی پا شد. او از شهروندان خواست هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و در مواقع توفانی از پارک خودرو زیر درختان و تردد در خیابان‌ها پرهیز کنند.

 انفجار مرگبار در پتروشیمی عسلویه
انفجار در فاز دوم پتروشیمی منطقه عسلویه به قیمت جان یکی از کارگران تمام شد.
به گزارش همشهری، ساعت 9:20صبح دیروز شیر اکسیژن فاز دوم پتروشیمی منطقه عسلویه متعلق به شرکت دماوند انرژی عسلویه، روی خط لوله ارتباطی پتروشیمی فاز2 منطقه پارس دچار ترکیدگی و انفجار شد. شدت این حادثه به حدی بود که یکی از کارگران جان خود را از دست داد و به تاسیسات نیز خسارت وارد شد.
علی رحمانی، معاون فرماندار عسلویه درباره این حادثه گفت: این حادثه ناشی از انفجار خط لوله انتقال اکسیژن مجتمع‌های پتروشیمی مبین و دماوند بود که با تلاش نیروهای امدادی حریق در این مجتمع‌ها اطفا شد اما متأسفانه در این حادثه یک نفر جان باخت و 2 نفر به‌شدت مصدوم شدند که مصدومان به بیمارستان انتقال یافته‌اند. وی در ادامه گفت: تحقیقات درخصوص علت وقوع حادثه و همچنین بررسی میزان خسارت‌ها ادامه دارد.

 نوجوان 17ساله فدای پسردایی شد
نوجوان 17ساله که برای نجات پسردایی خردسالش به داخل استخر پریده بود، هر چند موفق به نجات او شد اما خودش در این حادثه جان باخت.
به گزارش همشهری، این حادثه چند روز پیش در شهرستان جهرم در استان فارس رخ داد. سرهنگ خسرو رزمجویی، فرمانده انتظامی جهرم گفت: به‌دنبال اعلام خبری مبنی بر غرق‌شدن نوجوانی 17ساله در یک استخر در روستای اسفل، مأموران گشت پلیس راهی محل حادثه شدند.
وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد که این پسر نوجوان به همراه پسردایی 7ساله خود برای چرای دام به اطراف روستای اسفل رفته و کنار یک استخر در حال استراحت بودند که براثر بی‌احتیاطی، پسربچه 7ساله به داخل استخر آب سقوط کرد.
بنا بر اظهارات شاهدان عینی، پسر نوجوان با دیدن این صحنه قصد نجات جان پسردایی خود را داشت و به همین دلیل به داخل استخر رفت و موفق شد پسر خردسال را از آب بیرون بکشد اما به‌دلیل آشنا نبودن به فنون شنا، خودش غرق شد و با کمک شاهدان جسد بی‌جانش از داخل استخر بیرون کشیده شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید