• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
پنج شنبه 6 خرداد 1400
کد مطلب : 131762
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/ERVlg
+
-

با مردم/ سهم ناچیز تامین اجتماعی از نسخه‌های آزمایشگاه


برای آزمایش‌هایی که پزشک متخصص برایم نوشته بود به آزمایشگاه طرف قرارداد مراجعه کردم. از رقم 565هزار و 547تومانی هزینه آزمایش، سهم سازمان تامین اجتماعی فقط 87هزار و 31تومان بود و سهم من به‌عنوان بیمار 478هزار و 544تومان است. سؤال این است که اصلا حمایت سازمان تامین اجتماعی به چه درد می‌خورد و این چگونه حمایتی است که ماهانه رقمی نزدیک به یک میلیون تومان من و کارفرما بپردازیم، در نهایت برای آزمایش‌های سلامت هم نتوانیم از ‌آن بهره ببریم. آیا فقط باید در آستانه مرگ باشیم و در بیمارستان بستری شویم که حمایتی صورت گیرد؟
رضایی از کرج

  نامزدهای انتخاباتی در مصرف کاغذ احتیاط بسیار کنند
 با توجه به کمبود کاغذ و کثیف شدن کوچه و خیابان، از نامزدهای انتخاباتی خواهش می‌کنیم تبلیغات خود را از روش‌های دیگری غیر از پخش کردن تراکت و نصب آگهی روی دیوارها انجام دهند.
شادفر از تهران

  خرابی دستگاه خودپرداز بانک رفاه میدان هروی
من یک مستمری بگیر تامین اجتماعی با 80سال سن هستم که جهت دریافت حقوق خود هر ‌ماه به بانک رفاه کارگران شعبه میدان هروی مراجعه می‌کنم. متأسفانه چند روز در‌ ماه این دستگاه خراب است و مراجعه به رئیس بانک و تماس با سازمان بازرسی هم فایده‌ای نداشته است.
توکلی از تهران

  در یک شهر کوچک با 50میلیون پول پیش، خانه نیست
در یک شهر کوچک دور از مرکز با 50میلیون پول پیش نمی‌توانم یک خانه کوچک پیدا کنم و با این میزان پول باید حداقل 500هزار تومان هم اجاره بدهم؛ درحالی‌که همه حقوق من به 4میلیون تومان نمی‌رسد و یک دختر و یک پسر(دوقلو) هم دارم. چرا مسئولان نظارتی بر این وضعیت نکرده و نمی‌کنند؟ چطور باید به زندگی ادامه دهیم؟
ساکن یک شهر کوچک 

  به جای افزایش قیمت برق در ساعت اوج ریشه مشکل را بخشکانند
مدتی است هر روز در چند نوبت برق ها در اغلب شهرها قطع می‌شود و مسئولان وزارت نیرو فقط آمار افزایش مصرف برق را از سوی مردم می‌دهند. آیا مردم برق را می‌خورند؟ بدیهی است که هر سال با ساخت و سازهای مسکن و افتتاحیه‌های تاسیسات در کشور انشعابات برق هم به آنها داده می‌شود. در این شرایط چرا با افزایش انشعاب برق برای مصرف‌کنندگان جدید، اول به فکر افزایش نیروگاه‌های برق نیستند و فقط تا مصرف برق بالا می‌رود به فکر افزایش قیمت یا جریمه هستند. چرا تاوان کم‌کاری‌ها، تخلفات و برق‌دزدی و تولید رمز ارز را که باعث افزایش مصرف برق است، باید مردمی بدهند که در کلاف سردرگم اقتصاد خانواده گیر کرده‌اند؟
محمدحسین عسگری 

  بی‌تعهدی شرکت ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی
مشترک چندساله یک شرکت اینترنتی در رشت هستم. چند شب قبل به‌دلیل جلوگیری از انتشار امواج وای فای، مودم خود را خاموش کردم، اما صبح ارتباط با اینترنت به کلی قطع شد. پشتیبانی شرکت طرف قرارداد، تلفنی راهنمایی کرد، اما نه‌تنها اینترنت وصل نشد، بلکه مودم من سوخت و حالا هرچه تماس می گیرم کسی پاسخگو نیست؛ درحالی‌که 486هزار تومان پول اشتراک بنده باطل شده است.
بقایی از گیلان

  سرقت از تابلوی نصب شده در متروی سرسبز
مدتی است که هر روز شاهد کنده شدن و سرقت تکه‌ای از تابلو فرش فلزی اثر آقای بهزادی در متروی سرسبز واقع در منطقه 4 هستیم؛ لطفا خاطیان را پیدا کرده و تابلو را نیز ترمیم کنند که با وجود دوربین‌های نصب شده در مترو نباید کار سختی باشد. 
رنجبر از تهران

  شلوغ کاری شرکت‌های حمل بار و بی‌تعهدی
برخی شرکت‌های حمل بار متأسفانه بسیار بی‌تعهد هستند و دقتی در کار خود ندارند؛ همچنین نسبت به آنچه به‌عنوان دستمزد از قبل هماهنگ می‌کنند متعهد نیستند و پس از اتمام کار با توجه به اینکه اغلب هم ولایتی هستند شروع به سروصدا و اعتراض و آبروریزی می‌کنند گویا هرگز راجع به مزد کار قبلا صحبت نشده است. این شرکت‌ها باید مورد نظارت جدی قرار گیرند و قبل از سپردن کار به آنها قرارداد کتبی منعقد شود تا جلوی این قبیل مسائل گرفته شود.
شعیبی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید