• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 29 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130958
+
-

پل مکانیزه برای نابینایان نصب کنید

پل مکانیزه برای نابینایان نصب کنید

شورایار محله باغ خزانه می‌گوید: «یکی از فعالیت‌های شهری توجه به معلولان در زمان بهسازی پیاده‌روها بوده که این طرح همچنان ادامه دارد.
جانمایی برای پارک خودرو معلولان در معابر و نصب پل‌های فلزی ویژه از دیگر اقداماتی است که در مناطق انجام شده و جای قدردانی دارد.»
«شهناز دستور» در ادامه به یکی از مشکلات معلولان اشاره می‌کند که توجه کمتری به آن شده است. وی می‌گوید: «متأسفانه معلولان‌ تردد آسانی از عرض معابر ندارند. در برخی از خیابان‌های پر تردد هم پل مکانیزه که دارای آسانسور باشد، نیست و معلولان را با مشکل مواجه کرده است. ‌ تردد خودروها، به‌خصوص موتورسواران در خیابان قزوین زیاد است، ا
ما در تقاطع این معبر با خیابان شهید برادران حسنی که مجتمعی برای آموزش نابینایان در آن وجود دارد پل مکانیزه نصب نشده است. پیش از شیوع ویروس کرونا همه روزه ده‌ها نابینا از محله‌ها و مناطق مختلف یه اینجا می‌آمدند، اما همیشه برای عبور از عرض خیابان قزوین با مشکل مواجه می‌شدند. از مسئولان می‌خواهیم اقدامی برای نصب پل مکانیزه در این محدوده انجام دهند.» وی می‌گوید: «متأسفانه با وجود پیگیری‌های زیاد هنوز پل مکانیزه در این محدوده نصب نشده تا نابینایان و افراد مسن بدون طی پله‌های زیاد یا عبور از عرض خیابان پر تردد قزوین به مقصد برسند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید