• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
دو شنبه 27 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130837
+
-

درخواست هندی

درخواست هندی

آمیتاب باچان در رویداد جهانی Vax Live  که در آمریکا برگزار شد با فرستادن ویدئویی از مردم جهان خواست تا در مقابله با موج جدید ویروس کرونا به کمک مردم هندوستان بیایند. باچان در ویدئویی در این رویداد که ستارگان آمریکایی بسیاری مانند جنیفر لوپز و سلنا گومز در آن به اجرای برنامه پرداختند، بر اهمیت واکسیناسیون در دنیا تأکید کرد.
باچان در این ویدئو گفت: «من آمیتاب باچان هستم. کشور من هند در حال مبارزه با موج ناگهانی دوم کووید-19 است. من به‌عنوان یک شهروند جهانی از همه شهروندان جهان درخواست می‌کنم که کمک کنند، با دولت‌های خود و شرکت‌های دارویی صحبت کرده و از آنها بخواهند که کمک مالی، جنسی اهدا کنند، کمک به جامعه‌ای که بیشترین نیاز را دارد، هر تلاشی مهم است. همانطور که ماهاتما گاندی گفت: «با روشی مهربانانه می‌توانید دنیا را تکان دهید. متشکرم».
نکته مهم درباره استمداد محبوب‌ترین ستاره بالیوود و یکی از بازیگران مهم سینمای هند عمل به مسئولیت اجتماعی خود برای کمک به هموطنان خود است. موضوعی که شاید بتواند برای سلبریتی‌های وطنی هم الگو باشد و بی‌توجهی آنها البته به جز دوسه نفر از سلبریتی‌ها را که در دوره کرونا برای کمک به مردم سنگ تمام گذاشته‌اند به فکر و البته عمل وادار کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید