• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
دو شنبه 27 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130810
+
-

برگزاری‌جشنواره‌سینما‌حقیقت به شکل‌آنلاین‌و‌حضوری

برگزاری‌جشنواره‌سینما‌حقیقت به شکل‌آنلاین‌و‌حضوری

فراخوان شرکت در پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» منتشر شد و این جشنواره آذر‌ماه درصورت فراهم شدن شرایط به شکل فیزیکی و آنلاین برگزار می‌شود.
به گزارش همشهری،‌جشنواره پانزدهم «سینماحقیقت» آذرماه۱۴۰۰ درصورت فراهم شدن شرایط و واکسیناسیون عمومی، به شکلی فیزیکی و آنلاین برگزار می‌شود، در غیراین صورت مانند چهاردهمین دوره، جشنواره آنلاین برگزار خواهد شد. ثبت نام اینترنتی از اول خردادماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ مردادماه ادامه دارد.
بازنمایی تاریخ و فرهنگ جامعه ایرانی- اسلامی، صیانت از هویت ملی مبتنی بر انگاره‌های دینی و ایرانی، وضعیت امروز و چشم‌انداز ایران با نگاه ویژه به فرصت‌های قرن جدید، تقویت سینمای مستند خلاق ایران و آشنایی فیلمسازان کشور با تحولات نوین سینمای مستند جهان از اصول و اهداف این دوره از جشنواره است.
در بخش مسابقه ملی این دوره، فیلم‌هایی که بعد از فروردین ۱۳۹۹ تولید شده‌اند در 3 دسته مستند‌های کوتاه، ‌مستندهای نیمه‌بلند و مستند‌های بلند تقسیم‌بندی شده‌اند و با هم رقابت می‌کنند. یکی از بخش‌های مسابقه جشنواره، بخش ویژه ایران ۱۴۰۰ (فرصت‌های قرن جدید) است، همچنین بخش بین‌الملل این دوره برخلاف سال گذشته به شکل رقابتی برگزار خواهد شد. متقاضیان حضور در جشنواره می‌بایست فرم شرکت در پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» را روی وب‌سایت جشنواره به‌صورت آنلاین تکمیل کنند، از اطلاعات ثبت شده پرینت بگیرند، به امضای تهیه‌کننده برسانند و در سامانه ثبت‌نام اینترنتی جشنواره بارگذاری کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید