• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 16 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129930
+
-

معرفی جدیدترین نسخه‌ی بازی محبوب «پرندگان خشمگین»

عصبانى‌هاى دوست‌داشتنى!

عصبانى‌هاى دوست‌داشتنى!

  خسرو موسوی

احتمالاً محبوب‌ترین موجودات خشمگین کره‌ی زمین هستند؛ پرندگانی که با خشم و عصبانیت خود نسبت به خوک‌های سبز بدجنس مشهور شده‌اند. اگر اهل بازی‌های موبایلی باشید محال است آن‌ها را نشناسید و دست‌کم یک‌بار این پرندگان خشمگین را پرتاب نکرده باشید!
از سال 2009 میلادی که نسخه‌های اولیه‌ی این بازی منتشر شد تا حالا زمان زیادی گذشته و نسخه‌های متفاوت این بازی محبوب، یکی از پس از دیگری به بازار عرضه شده‌اند.
اما همین چند هفته‌ی قبل نسخه‌ی جدیدی از سری بازی‌های پرندگان خشمگین با نام «سفر پرندگان خشمگین» منتشر شده که دوباره حال و هوای گذشته را برای هواداران این مجموعه زنده کرده است.
طراحی این نسخه از پرندگان خشمگین تا حدودی شبیه نسخه‌های قبلی آن است. هم‌چون گذشته این بازیکن یا کاربر است که مسئول پرتاب پرنده‌ها به سمت سازه‌های خوک‌های سبزرنگ است، اما اگر از بازیکنان قدیمی هستید احتمالاً از برخی تغییرات بازی تعجب می‌کنید. در گذشته به‌دست آوردن سه‌ستاره در برخی از مراحل آن‌قدر سخت بود که بی‌خیالش می‌شدیم و به سراغ مراحل بعدی می‌رفتیم، اما در سفر پرندگان خشمگین همه‌چیز ساده‌تر از قبل است و نیازی هم به جمع‌کردن ستاره‌ها نیست. البته هرچه‌قدر به مراحل بالاتر بازی برسید، سطح بازی سخت‌تر خواهد شد.
یکی دیگر از تغییرات این بازی، تغییر شیوه‌ی استفاده از قدرت پرندگان است. درواقع بازیکن فقط وظیفه‌ی نشانه‌گیری و پرتاب پرنده را به سمت سازه‌ها برعهده دارد و برخلاف نسخه‌های پیشین، هیچ نقشی در استفاده‌ی پرندگان از قدرتشان ندارد و این خود پرندگان هستند که از قدرتشان علیه سازه‌ها استفاده می‌کنند. این ویژگی باعث شده انجام بازی ساده‌تر از گذشته باشد، اما در عین حال چالش‌های تازه‌ای را هم برایتان رقم می‌زند.
از طرف دیگر شما مثل سابق نمی‌توانید به پرتاب این پرنده‌ها معتاد شوید، چون مثل بسیاری از بازی‌های رایگان، در هروعده تعدادی قلب دارید که پس از استفاده از آن‌ها قادر به ادامه‌ی بازی به صورت رایگان نخواهید بود و ناچارید تا پرشدن دوباره‌ی آن‌ها منتظر بمانید.
این بازی 25 فروردین 1400 در گوگل‌پلی بارگذاری شده تا حالا بیش از100هزاربار دانلود شده و امتیاز آن از بین آرای سه‌هزار و 301 نفر رأی‌دهنده، 3/4 از 5 است. اگر به بازی‌های فکری علاقه دارید یا در گذشته از هواداران پرندگان خشمگین بوده‌اید، این بازی می‌تواند سرگرمی مناسبی برای ایام قرنطینه و ماندن در خانه باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید