• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 13 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129769
+
-

نکته بازی/نیازی به غش کردن نیست


بعد از پایان بازی استقلال و الشرطه عراق که صعود نماینده ایران را به همراه داشت، تصویری منتشر شده از رشید مظاهری که دروازه‌بان آبی‌ها را در حالتی شبیه غش کردن نشان می‌دهد. این تصویر حسابی دست به‌دست شده و خیلی‌ها در مورد تعصب رشید و داستان‌هایی شبیه آن نوشته‌اند. آقا دم مظاهری و بقیه استقلالی‌ها گرم که برای صعود تا آخرین ثانیه با چنگ و دندان جنگیدند؛ فقط فکر نمی‌کنید غش کردن گلر از خستگی کمی اغراق‌آمیز است؟ طبیعتا دروازه‌بان در تمام طول بازی سر جایش ایستاده و تحرک چندانی ندارد که از نفس بیفتد. در مجموع قول می‌دهیم اگر عملکرد فنی مظاهری خوب باشد و کمتر مثل بازی رفت با الدوحیل نشان بدهد، به اندازه کافی بین هواداران محبوب خواهد شد و نیازی هم به غش کردن نیست.

الان برعکس نگفتی؟
پرسپولیس امسال کلا از نظر قرعه تیم خوش‌شانسی بوده و شاه‌بیت این داستان هم برخورد سرخپوشان به استقلال تاجیکستان است. با احترام به تیم تاجیک، طبیعتا روی کاغذ شرایط طوری است که پرسپولیس نباید از چنین انتخابی ناراحت باشد. بعد در این اوضاع و احوال، اسماعیل‌خان حلالی، پیشکسوت محترم سرخپوشان مصاحبه کرده و گفته: «نباید استقلال تاجیکستان را زیادی بزرگ کنیم.» به‌نظرمان اسماعیل جان برعکس گفته؛ لابد منظورش این است که «نباید استقلال تاجیکستان را دست‌کم بگیریم.» این بنده‌های خدا که کلا ادعایی ندارند و کسی هم روی آنها حساب نکرده بود. در این چند روز هم هیچ‌کس مشغول بزرگ کردن آنها  نبود، اما در نقطه مقابل خطر دست‌کم گرفتن این تیم و غافلگیر شدن پرسپولیس وجود دارد.

تا شما شکایت کنید...
لیگ قطر تمام شد، مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم به انجام رسید، پرسپولیس و شجاع خلیل‌زاده با هم رودررو شدند و کلی اتفاقات ژورنالیستی و جذاب رخ داد. بعد در این شرایط تازه معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفته داریم در مورد فسخ قرارداد خلیل‌زاده به فیفا شکایت می‌کنیم. توجه داشته باشید که دارند شکایت می‌کنند، یعنی هنوز حتی به این مرحله باشکوه هم نرسیده‌ایم. خود شکایت که طبیعتا کلی زمان می‌برد، بعد اگر شجاع محکوم شود فرصت اعتراض خواهد داشت که آن هم خودش یک پروژه دیگر است و خلاصه همینطور سر کار خواهیم بود. ما مشکلی با شکایت باشگاه نداریم و اتفاقا آن را تلاش برای اعاده حق می‌دانیم، اما از همین تریبون قول می‌‎دهیم تا این شکایت بخواهد به ثمر بنشیند، شجاع برگشته و با پرسپولیس جام هم گرفته!




 

این خبر را به اشتراک بگذارید