• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 13 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129763
+
-

معتبر شد و رفت

فراز کمالوند که حضورش در استقلال باعث انتقاد از مجیدی شده بود با اولین پیشنهاد قید این تیم را زد و سرمربی سایپا شد

معتبر شد و رفت

فراز کمالوند بعد از حضوری کوتاه‌مدت در استقلال، سرانجام از این تیم جدا شد تا هدایت سایپا را برعهده بگیرد. او که در چند سال اخیر موفقیت خاصی به‌عنوان سرمربی کسب نکرده بود، با یک انتخاب هوشمندانه به استقلال آمد تا در نقش مدیرفنی به فرهاد مجیدی کمک کند. خیلی‌ها معتقدند حضور کمالوند روی نیمکت استقلال به مجیدی کمک کرد تا تصمیمات بهتری در جریان بازی‌ها بگیرد. نتایج خوب استقلال باعث شد تا دوباره کمالوند در تیررس تیم‌های لیگ برتری قرار بگیرد و از چند هفته پیش بود که باشگاه سایپا بعد از کنار گذاشتن ابراهیم صادقی با کمالوند مذاکره کرد و در نهایت هم با این مربی به توافق رسید. کمالوند با تأیید جدایی از استقلال می‌گوید: «خوشحالم که در این مدت کنار رفیق خوبم فرهاد مجیدی بودم. از او تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و توانستم در خدمت باشگاه استقلال باشم.  تجربه بسیار خوبی برایم بودم و جا دارد از انرژی مثبتی که هواداران استقلال به من دادند، تشکر کنم. قبل از هر نوع همکاری با مجیدی، ما دوست هستیم و این دوستی قطعا ادامه‌دار خواهد بود. من درباره جدایی از استقلال با فرهاد صحبت کردم و با توافق و تعاملی که داشتیم این اتفاق رخ داد. در ضمن از آقای مددی هم تشکر می‌کنم.»
کمالوند در پاسخ به این پرسش که آیا سرمربیگری‌اش در سایپا قطعی شده، تأکید می‌کند: «با جلساتی که خواهیم داشت این مسئله قطعی می‌شود. امیدوارم بتوانیم کاری کنیم تا سایپا در لیگ برتر حفظ شود و نتایج خوبی به‌دست بیاوریم.»
گفته می‌شود جانشین فراز در استقلال یک مربی خارجی خواهد بود. فرهاد مجیدی در زمان حضورش در تیم امید هم علاقه زیادی داشت تا یک مربی اسپانیایی را به کادر فنی اضافه کند و حالا هم تصمیم به استفاده از یک مربی خارجی در بین دستیارانش گرفته است. البته مربی جدید استقلال دیگر مدیر فنی نیست و به‌عنوان دستیار اول فرهاد کارش را شروع خواهد کرد. باید دید ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی در بین تیم‌های لیگ برتری، در نهایت شرایط را برای مجیدی چگونه رقم خواهد زد.

   پنجره نقل‌وانتقالات استقلال بسته شد
روز گذشته سایت‌های خبری به این موضوع اشاره کردند که پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال به‌دلیل بدهی به دستیار پیشین فرهاد مجیدی در استقلال بسته شد. لکیچ، مربی صربستانی پیشین تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته در مقطعی دستیار فرهاد مجیدی بود و به‌دلیل پرداخت نشدن حقوق ماهانه‌اش از این تیم جدا شد، برای گرفتن مطالباتش به فیفا شکایت کرده بود.
وکیل لکیچ که وکیل وینفرد شفر و هروویه میلیچ نیز هست، در چند نوبت پیگیر مطالبات مربی صربستانی شد، اما وقتی نتیجه‌ای نگرفت تصمیم به شکایت گرفت. فیفا نیز طی ایمیلی به باشگاه استقلال خبر از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه داد. باشگاه استقلال با توجه به کم بودن مبلغ مطالبات لکیچ اعلام کرده که مشکلی در این زمینه وجود ندارد و به‌زودی با پرداخت مطالبات مربی صربستانی پنجره نقل‌وانتقالات باز خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید