• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 8 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129366
+
-

کیانی: حسرت نمی‌خورم ولی دوست داشتم در موفقیت سپاهان سهیم باشم

هافبک سابق سپاهان تأکید می‌کند که با محرم نویدکیا مشکلی نداشته ولی سرمربی سپاهان به او گفته که باشگاه نمی‌تواند پول قراردادش را بیشتر کند

کیانی: حسرت نمی‌خورم ولی دوست داشتم در موفقیت سپاهان سهیم باشم


امیرحسین اعظمی ـ خبر‌نگار

مهدی کیانی، هافبک مس رفسنجان یکی از سوژه‌های مهم فصل نقل‌وانتقالات بود؛ بازیکنی که از استقلال و تراکتور پیشنهاد داشت ولی در نهایت پیراهن تیمی را به تن کرد که تازه لیگ‌برتری شده و البته جزو تیم‌های متمول لیگ برتر است. با کیانی درخصوص جدایی از سپاهان، انتخاب مس و مسائل مختلف دیگر صحبت کرده‌ایم.

   وضعیت مس بعد از شکست برابر نفت مسجدسلیمان چطور است؟
شرایط بد نیست. ما بازیکنان باکیفیت و کادر فنی خیلی خوبی داریم و فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذاریم ولی متأسفانه در بازی با نفت بدشانس بودیم و حداقل باید یک امتیاز می‌گرفتیم. آنها از یک موقعیت 20درصدی به گل رسیدند ولی فوتبال همین است. ما باید یاد بگیریم که باهوش باشیم و از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

  فکر می‌کنی مس مدعی کسب سهمیه آسیا باشد؟
6،7 تیم خیلی خوب سرمایه‌گذاری کردند ولی ما هم تیم خوبی داریم. کسب سهمیه کار خیلی سختی است، اگر می‌خواهیم به این موفقیت برسیم باید در بازی‌های بعدی خیلی سخت امتیاز از دست بدهیم و اشتباهاتمان کمتر باشد.

  سپاهان تیم سابق‌ات در این فصل نتایج خوبی گرفته و حالا مدعی جدی قهرمانی است. از اینکه دیگر در این تیم نیستی حسرت نمی‌خوری؟
بعد از رفتن امیر قلعه‌نویی می‌دانستم هر مربی‌ای بیاید، سپاهان مدعی خواهد شد چون واقعا بازیکنان خوب و باکیفیتی در این تیم بازی می‌کنند. دوست داشتم بمانم ولی اتفاقاتی رخ داد که نشد. من بابت گذشته حسرت نمی‌خورم ولی دوست داشتم در موفقیت‌های سپاهان سهیم باشم.

  با نویدکیا مشکلی داشتی که جدا شدی؟
باور کنید من هیچ مشکلی با ایشان نداشتم. دوست نداشتم از سپاهان جدا شوم چون سر آن پنالتی که در جام‌حذفی از دست دادم، به هواداران قول داده بودم که بمانم. قبل از بازی با سیرجان با نویدکیا در مورد افزایش مبلغ قراردادم صحبت کردم که ایشان گفت بعد از بازی حل می‌شود. وقتی به اصفهان برگشتیم، آقامحرم به من گفت که باشگاه حاضر نیست مبلغ قراردادت را اضافه کند. من هم گفتم با این شرایط نمی‌توانم بمانم. گفتم اگر به درد شما می‌خورم کمک کنید در غیراین صورت بگذارید جدا شوم.

  اینکه در نیم‌فصل اول بازی نکردی برایت سخت نبود؟
واقعا سخت بود. من به احترام مردم اصفهان یک نیم‌فصل بیرون ماندم و این برای بازیکن خیلی سخت است. ولی نه مصاحبه کردم و نه برای تیم حاشیه درست کردم.

  دوستان نزدیک تو می‌گویند که هیچ تیمی را اندازه تراکتور دوست نداری، درست است؟
من یک تراکتوری اصیل هستم و از 20سالگی آنجا بودم. بعد از جدایی از سپاهان هم خودم به تبریز رفتم تا با تراکتور قرارداد امضا کنم، حتی حاضر بودم قرارداد سفید امضا کنم ولی مسئولان تراکتور برای من نرخ تعیین کردند و این موضوع برایم ناراحت‌کننده بود. آنها نباید نرخ تعیین می‌کردند.

  فکر می‌کنی امسال چه تیمی قهرمان شود؟
3تیم بالای جدول شانس دارند و تراکتور هم می‌تواند به جمع مدعیان اضافه شود. ولی پرسپولیس و سپاهان شانس‌های اصلی هستند و شانس این دو تیم هم برای قهرمانی برابر است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید