• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 7 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129288
+
-

کوتاه از حادثه/ قربانیان انفجار در جهرم 3نفر شدند

کوتاه از حادثه/ قربانیان انفجار در جهرم 3نفر شدند


شمار قربانیان حادثه انفجار در ساختمانی مسکونی در شهرستان جهرم به 3نفر رسید.
به گزارش همشهری، ظهر روز یکشنبه انفجار مهیبی در شهرک انقلاب جهرم واقع در استان فارس اتفاق افتاد. شدت این انفجار به حدی بود که 2واحد مسکونی تخریب شده و به ساختمان‌های مجاور و چندین خودرو که در آن نزدیکی پارک شده بودند نیز آسیب جدی رسیده بود. آنطور که شواهد نشان می‌داد حادثه به‌دلیل انفجار گاز اتفاق افتاده و چندین نفر زیر آوار گرفتار شده بودند. در این شرایط گروه‌های امداد و نجات تلاش خود را برای نجات حادثه‌دیدگان آغاز کردند و موفق شدند یک به یک این افراد را بیرون بکشند اما تعدادی از آنها جان خود را از دست داده بودند.
دکتر خوشرو، رئیس مرکز اورژانس شهرستان جهرم با ابراز تأسف از افزایش تعداد فوت‌شدگان حادثه انفجار در یک واحد مسکونی این شهر، گفت: در این حادثه 3نفر جان خود را از دست دادند. او ادامه داد: در این حادثه مردی 40ساله، زنی 30ساله و زنی سالمند که زیر آوار مانده بودند، جان خود را از دست دادند. همچنین 5نفر نیز در این انفجار مصدوم شده بودند که 2نفر از آنها بعد از مداوا مرخص شدند و 3نفر دیگر همچنان بستری هستند.
شفیعیان، فرماندار شهرستان جهرم نیز در این‌باره گفت: در پی انفجار 2واحد مسکونی در این شهرستان، برق و گاز در خیابان صدا و سیما و بخشی از شهرک انقلاب این شهرستان قطع شد که تلاش‌ها برای رفع مشکل و اتصال دوباره برق و گاز ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید