• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 7 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129279
+
-

کشف گوشی مقتول در جیب مسافر مترو

داخلی
کشف گوشی مقتول در جیب مسافر مترو


وقتی مسافر مرموز مترو توسط مأموران پلیس دستگیر شد، در جیب او گوشی‌ای پیدا شد که متعلق به مردی بود که یک روز قبل‌تر به قتل رسیده بود.
به گزارش همشهری، روز شنبه گذشته مأموران پلیس در یکی از ایستگاه‌های مترو تهران به پسر جوانی که رفتار مشکوکی داشت مظنون شدند. آنها حدس می‌زدند که او فروشنده مواد‌مخدر است و در این شرایط برای دستگیری وی وارد عمل شدند. پسر جوان اما وقتی متوجه شد که مأموران به او مشکوک شده‌اند، پا به فرار گذاشت و تعقیب و گریز شروع شد. او همزمان مقداری مواد‌مخدر را که در جیبش داشت بیرون آورد و اقدام به بلعیدن آن کرد.
دقایقی بعد، عملیات تعقیب و گریز با دستگیری جوان مشکوک پایان یافت. مأموران متوجه شدند که او اقدام به بلع همه موادی کرده که همراهش بوده و با این حال به بازرسی بدنی وی پرداختند.
ماموران علاوه بر یک قبضه چاقو و اسپری اشک‌آور از این فرد یک دستگاه گوشی تلفن همراه نیز کشف کردند و از او خواستند که رمز تلفن همراه را بگوید اما او رمز بازکردن گوشی را نمی‌دانست. همه شواهد از این حکایت داشت که گوشی سرقتی است و با توجه به کشف چاقو و اسپری اشک‌آور از متهم، به‌نظر می‌رسید که او یک زورگیر است که با تهدید چاقو و گاز اشک‌آور، اقدام به سرقت گوشی‌های تلفن همراه می‌کند. در ادامه و برای شناسایی شدن صاحب گوشی و کشف این راز، مأموران اقدام به بررسی سیم کارت موجود در داخل گوشی کردند و طولی نکشید که نام صاحب آن به‌دست آمد. اما بررسی‌ها نشان می‌داد که سیم‌کارت و گوشی متعلق به فردی است که یک شب قبل‌تر، یعنی جمعه شب در حوالی منطقه بهارستان به قتل رسیده است. در این شرایط فرضیه اینکه متهم دستگیر شده در جریان سرقت گوشی تلفن همراه اقدام به قتل صاحب آن کرده باشد مدنظر قرار گرفت اما متهم از موضوع قتل اظهار بی‌اطلاعی کرد و مدعی شد که گوشی را از فردی خریداری کرده است. در این شرایط برای او قرار قانونی صادر شد و تحقیقات تکمیلی برای کشف راز گوشی سرقتی و همچنین قتل صاحب آن ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید