• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 6 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129130
+
-

نکته بازی/ چطوری ترابی را نخواستید؟



خبر رسیده باشگاه العربی قطر قرارداد مهرداد محمدی را تمدید کرده و فصل آینده هم با این بازیکن ایرانی همکاری خواهد کرد. صد البته مهرداد بازیکن خوبی است و در فصل گذشته لیگ ستارگان هم با به ثمر رساندن 10گل عملکرد مطلوبی برای العربی داشت. طبیعتا تمایل باشگاه قطری به حفظ این بازیکن عجیب نیست. با این حال آنچه همچنان شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد این است که چرا این باشگاه در مورد مهدی ترابی چنان تصمیمی گرفت و ستاره ملی‌پوش ایرانی را بعد از چند‌ماه بازی مفت و مجانی از دست داد. با نهایت احترام به مهرداد محمدی، خیلی سخت است که بین ترابی و محمدی، محمدی را نگه‌دارید و ترابی را رد کنید. مهدی از زمان بازگشت به پرسپولیس، به وضوح تفاوت‌هایش را نشان داده است.

واقعا پشیمان نیستی؟

این روزها که سوشا مکانی عشق دوران کودکی‌اش به استقلال را فاش کرده، خیلی از هواداران پرسولیس یاد حمید درخشان افتاده‌اند؛ مردی که نیم‌فصل دوم لیگ چهاردهم بین نیلسون و مکانی، نفر دوم را انتخاب کرد تا خودش هم رنگ پایان فصل را نبیند. حالا درخشان در واکنش به این یادآوری‌ها می‌گوید:«سوشا به‌خودش بد کرد نه من. هنوز هم از فرصتی که به او دادم پشیمان نیستم.» خب بله؛ درک می‌کنیم. اگر بازنده بعد از شکست نگوید «بی‌خیال» کمی اذیت خواهد شد. فقط اینکه سوشا به‌خود شما هم بد کرد، چون دوران مربیگری‌ات تقریبا بعد از همان انتخاب به پایان رسید. او به پرسپولیسی‌ها هم بد کرد و یک قهرمانی را از این تیم گرفت. شما هم پشیمان باشی یا نباشی، چیزی عوض نمی‌شود.

پیروانی همه را می‌شناسد

بعد از انتشار ویدئوی آزاردهنده مربوط به آزار کودک استقلالی، شائبه‌هایی در مورد ساختگی بودن و نیز نسبت خویشاوندی فرد مهاجم با کودک به‌وجود آمد. خب شکل‌گیری این حرف و حدیث‌ها در چنین شرایطی طبیعی است، اما اینکه افشین پیروانی با عجله نسبت مهاجمین با باشگاه پرسپولیس را تکذیب کند، خیلی جای تعجب دارد. گویا افشین‌خان در کنار همه امتیازاتی که دارند، تک‌تک هواداران در سراسر ایران را هم می‌شناسند و می‌دانند فردی که کودک استقلالی را آزار داده، جزو طرفداران پرسپولیس نیست! خب استاد مگر می‌شود از تک‌تک میلیون‌ها جمعیت هوادار یک تیم دفاع کرد و آنها را پاک و بی‌خطا دانست؟ یک درصد احتمال بده پرسپولیسی‌ها هم اشتباه کنند، مثل استقلالی‌ها و هواداران سایر تیم‌ها. به خدا چیزی از عظمت باشگاه شما کم نمی‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید